15 Ocak 2011 Cumartesi

satış..

işte yeni üretimler.Cüzdanları taçların sahiplerine göstermek için yaptım.
istenirse satılacak ya da sipariş alınacak.
Mavi mini..
fuşya matruşka..
turuncu mini..
matruşka..
pembe mini..turuncu matruşka..
lila mini..
pembe matruşka..


işte bunlar da taçlar..sipariş üzerine yaptığım yeni çocuk taçlarımız.
ilk kendim için uydurduğum taçlar çok rağbet görüyor.
küçük kız çocukları için gören herkes istiyor.
bu 9 tanesi sahiplerine gitti bile.
uzun isimler taçda döndüğü için bazıları tam okunmuyor olabilir,saçta güzel duruyor.
yaş küçükse harf boyutlarını küçültüyorum. bir de küçüklerin başını ağrıtmasın diye yumuşak plastik taç kullanıyorum.büyüklerinkineyse tel'den oluyor.

birkaç sipariş daha aldım.
onları da yapınca gösteririm.
ha bu arada ESRA diye taç yapmıştım. fotograflamayı unutmuşum,arada kaynadı.

1 yorum:

Aybars dedi ki...

Bana da taç yapsana. Adımı yazma, şu playboy tavşan kulaklarından koyabilirsin tepesine :)