1 Ocak 2011 Cumartesi

YENİ YIL ESİNTİLERİ..


Şu güzellik,bugune özel giyindi.
sırf gömleğinde roket resmi var diye sevdi.
böreği bulunca hiç düşünmeden hüpletti.. gecenin mıncırmalık neşe noktasıydı
bu bizim aile fotografımız,alıştınız artık siz de..
gördügünüz gibi formumdan bişey kaybetmedim (henüz).
her yıl annemlerin şu süslü merdiveninde fotograf çekilmeyi çok seviyorum ..
bu da aile fotografımız,arada en başta benim beyim olmak üzere fire var.farkındayım.
kim denk gelirse hadi hop gel çekilelim pozuydu biraz da..

bu doyasıya yiyenler fotografı,su masanın güzelliği..
gördüğünüz üzere kocam ortalarda bi yerde,beni aramamakta,halinden de gayet memnun,tek amacı karın doyurma mücadelesi:)
tatlıların geçit töreni..

bu da broşlar geçit töreni.
şu aşağıdaki mor yaratık da ne..

damadımız yabancı da olsa "beyim bilir" mantığı baskın.. mı acaba?
tokalarınızı severim sizin:)

bu da ege'yi himayesi altına almaya çalısan aybars profili.
akşam boyu sürekli laf mücadelesindeydi benle..
en bombası;
-bu cocuğun nesini beğenmediniz de yenisini yaptınız,anlamadım :)

1 yorum:

Aybars dedi ki...

Hele biraz daha büyüsün, kafası çalışmaya başlasın ben ona delikanlılığı öğreteceğim :P