17 Şubat 2011 Perşembe

Aşk tesadüfleri sever..


Bülent Ortaçgil-Eylül Akşamı

film eleştirmeyi bilmem,zaten blogda da fazla filmlerden bahsettiğim yoktur.
ama hayatımın güzel dönemine taht kurmuş,yüce kişilik Bülent'im Ortaçgil'imin o efsane şarkısını yeniden gündeme getirmiş birşeyi es geçemezdim..
hadi artık okumayı yarım bırakıp şu play tuşuna basın.
üniversite yıllarımı şu yumuşak sesle geçirdim diyebilirim,proje çizimlerimin arka fonu..
en çok konserine gittiğim,başkalarına da bağımlılık bulaştırdığım kaygısız insan.
konserlerinde fütursuzca ayaklarıyla ritim tutup,sırf kendi keyfi için şarkı söyleyişini izlemek..
ya da İzmir bahar akşamı,sonu yağmura dönüşen o konser gecesi teoman ile düetini şemsiye altında dinlemek.
kimbilir bu şarkıyı kaç kez dinledim.
ve nihayet bir gün tadını tekrar çıkarayım diye şu filmin bir köşesine koydular..
şimdi face'de en çok paylaşılan klip,belki de o güzel yüzlü adamın hatırına olabilir.
olsun birileri ortaçgil'imi hatırladı ya..

tüm kasetleri var,şimdi cdye dönüştüreyim diyorum. Ege'ye de dinletmeye başladım.
ve hatta 'onca yıl sen orada,onca yıl ben burada' kısmını ezberlemiş,duyar duymaz söylemeye başlıyor.
karnımdaki güzelliğe ne tarz müzik dinletsem diye düşünüyordum. biliyorsunuz Ege 'latin müzik'leri ile büyüdü anne karnında.şimdi ise bir müzik duyunca anında danseden bişey oldu çıktı başıma.
'yeni güzelliğime' de Ortaçgil'i dinletsem,o yumuşak sesle uyusa,soft olsa,sakinleşse.. bu benim deneyim. birincinin sonucunu biliyorum. ikincisini denesem ne çıkar. OLAMAZ MI..OLABİLİR..

Ya ne anlatıcam nereye geldim.
ısrarlar üzerine filme gittim,nihayet..
mutlu gittim,bedbaht döndüm..resmen çöktüm film sonunda.
daha başında oğlanın annesinin yaşlanmış haline görünce ağlamaya başlayıp,çocuklu tüm sahnelerde devam ettim.
tamam çözdüm kendimi. benim duygusallığım çocuklarla ilgili. aşk sahneleri falan beni hiçç etkilemedi.
hele o yok mu çocukluk anları,sokakta oynayışlar,o erkek cocugunu her görüşüm.. istemiyorum ama aklıma geliyor,engelleyemiyorum. 'ege'de böyle büyüyecek diye bir giriyor aklıma,her bakısımda o bisikletli,şortlu ufaklığa gözlerden boşalıyor yaşlar..
herkes sonunda patladı,ben de tık yok..
tersim ben..ters..

Hiç yorum yok: