23 Şubat 2011 Çarşamba

'DOĞU FELSEFESİ'nin çöküşü

dün doktor kontrolümüz vardı.
3.ay kontrolü beni strese girdigim ,en korkutanı.
ense kalınlığı çene burun yapısı cok şükür iyi çıktı..kan alındı ikili test için ankara'ya yollandı 2gün sonra sonuç gelecek.
ege'de geldi benimle. kardeşini çok merak ediyordu.gitmeden önce çok ağladı; 'kardeşim doktora gitmesin,iğne olmasın' diye.sonra kardeşini televizyonda izliceksin diyince sakinleşti.
sırf ona göstericem diye 'attapot'lu tshir'ünü giydi. eline oyuncağını aldı. ultrasonun ekranına gösteriyor. kardeşim bana el salladı diyor.
bizim yaramaz da parmak emiyor,kıpır kıpır hareket ediyor.
peki sizce hangi hareketi yapıyordur??
ege'nin tüm ultrason görüntülerinde 1 eli 1 gözünü kapatmış olurdu. doğduktan baya bir büyüyene kadarda hep bir eli gözünde uyumuştu.
şimdiki de abisi kılıklı. hemen aynı pozisyon.. doktor bile dalga geçti 'düşünen adam' diye..
cinsiyet dedim;erkekse 4. ay,kızsa 5.ay belli olur dedi.
yok kordon boyu,yok mide diye bakarken yine bişeyler mırıldandı adam 'erkek olabilir'.
akşam özge ile konuşuyoruz,çok güldürdü beni. 'zaten çin takvimine yanlış bakmışız,öyle bakılmazmış o' dedi.
kim dedi sana bunu bir uzmana mı sordun 'çinli' mi dedim.
doğura doğura çin takvimi uzmanı olmuş arkadaşı söylemiş.
neyse şaka maka 'doğu felsefesi' emr'ni dediği gibi patlıcak herhalde.
zaten yine güzelleşmeye başladım da (emrenin en büyük cinsiyet belirleme kriteri :)

Hiç yorum yok: