2 Şubat 2011 Çarşamba

doktor kontrolü

genelde fazla anlatmam kontrollerimi.
sanırım doktorumun hiç durmayan çenesinin!!!!! bir sonucu :)
geçen sefer gittiğimde 'geç gebelik' diye birşeyden bahsedip benim yüreğimi hop hop etmişti.
sonra rahatlatmak için bunun önemli birşey olmadığını sadece normalde 28 agustos beklenen doğumun 6 eylül olabileceğini,bebekte hiçbir büyüme sorunu olmadığını sadece yumurtlamamın farklı günde olmuş olabileceğinden bahsetmişti. emin olmak için 2 hafta sonra tekrar gel demişti.
ben bu sırada internette bunla ilgili bir yazı okudum,daha da rahatladım.SAT ile CRL (baş-popo mesafesi)nin bazen uyuşmadığından bahsediyordu. *Bu uyuşmazlığın nedeni SAT'ı hatırlayamamanız veya yanlış hatırlamanız olabileceği gibi, gerçekte yumurtlamanız adet döngünüzün 14. gününden daha farklı bir gününde (daha geç veya ender olarak daha erken) olmuş olabilir.*

tamam gün geldi,ben doktora gittim.bu sefer emr'yi beklerken sıramı kaçırmamak için hiç onu çağırmadım bile.yattım koltuğa,ultrasona bakıyorum. amanın onlarda ne.
2 kol,2bacak,1kordon hareket edip duruyor.
her ne kadar netten takip etsemde bebek gelişimini insan bir şaşırıyor. geçen sefer kese sekli ne zaman sekil değiştirivermiş.
benim gözyaşları hazır tabi.
bö böö..
geç gebelik falan değilmiş,herşey yolunda)çok şükür)
eve geldim ege'ye heyecanla anlatıyorum kardeşin sana el salladı diye.
'bana ne dedi' diyor.
o bir an evvel gelsin de oyun oynayalım diye sabırsızlanıyor. ona süngerboblu kova ve kürek alıcakmış,balık şeklinde kalıba kum koyacak,oynayacaklarmış. sonra bi durup düşünüyor ama o daha küçük olucak kum oynayamaz diyor. sonra tekrar hayal kuruyor.
allah'ım çok güzel günler geçiriyorum. bu hamileliğimin ege ile mutluluğu iki kat arttı.

1 yorum:

secil dedi ki...

bu ultrason görüntünün aynısından durunun da var.egenın bu aydakı ultrason göruntusu varmı.çünkü kız cocukları erkeklere göre daha erken kol ve bacakları olusurmuş diye duymuştum.dogrumu bilmiyorum.bak bakalım,merak ettim şimdi