7 Şubat 2011 Pazartesi

hastayız

bu kadar dikkat. neredeyse evde yasıyoruz,dışarı çıkmıyoruz. küçücük bir hapşuruk duysak ev hapsine geçiyoruz. bu ne ya..
yine de geliyor buluyor bizi hastalık
ben kendimi iyi koruyorum. yediğim dopingler işe yarıyor çok şükür bulaşan eden yok. ama egoş havadan nem kapıyor.
sabah neşeyle uğurladığımız babamızı akşam bir hırıltı ile karşıladık.
bana yine gelenler geldi,ağlamaklı telaşlı panik..
bu hırltı neredn geliyor takıntısı.
devlet hastanesinde nöbette doktorumuzn yanına gittik.herseyden sakınırken insan dolu hastane koridorlarında bekledik.
boğaza takılan iltihap,biz değiliz ki öksürüp çıkarsın. öksürmesini bilmiyor hırıltıyla konuşuyor.
iğne mi ilaç mı tehdidi ile ilk defa ağzını açıp içti şurubunu(çok şükür)
biraz ateş var,ama azalıyor. odada sıcak buhar ve buğuseptil sürekli çalışıyor.
insan ona olmasın bana gelsin diye dua ediyor içinden.

2 yorum:

Aybars dedi ki...

Vücudu direnç kazanır :)

http://www.antibiyotikfarkindalik.org

secil dedi ki...

Ecocan anladin mi beni simdi;valla gecen sene yasadiklarimizin hepsini yasiyorsun.