22 Mart 2011 Salı

artık buna ad koyuyorum..

bu sefer ben mi aceleciyim..
aylardır sabırsızlıkla hareket hissetmeyi bekliyorum.
bi yerde "ikinci hamilelikte daha erken hissedilir"i okudum ya,o günden beri kendimi dinler oldum.
2,5 aylık falanım.
yatmış tv izliyorum.
karnımda bir hareket, böyle bir gariplikler,garulgurul..
doktorum doktorum 'gazdır o gaz' deyip geçiştirdi beni.
ben de gayet ruhsuzsun bakışı..
ama içimdeki tekme diye tanımlayamadığım,böyle taklalar dönüşler şkeil değiştirmeler diyebileceğim bişey,bunu her yatış pozisyonunda hissediyorum.
tamam böyle yazınca kendimde kabullendim,galiba gaz'dı onlar.
ama artık gecen gün hissettiğime bir isim koyuyorum.
NO:7 kendini hissettirdi..
evet eveeet...
annemlerin koltuğunda kaykılmış oturuyordum.(20.03.11)
uygunsuz pozisyon bel agrısına dönüşmeden şekil değiştireyim dedim kiii....
ZUNK .. evet bunu doing ya da boing diye seslendirmek yanlış olur. çünkü içten saplanan bişey gibiydi daha çok.'anne bi rahat dur' tepkisi olabilir.
o zaman tanımlayamadım. ta ki bugun tekrar aynı şeyi hissedene kadar..(17.hafta)
aynı rahatsız pozisyon (şu bel arkası yastık olayına geçsem artık diyorum) ve yine bir içten batırma..
bundan sonra gerisi gelir..
oy sabırsızzz.
egoş'a dinleticem,baboşa dinleticem. daha bir sürü işim var ya..

Hiç yorum yok: