30 Mart 2011 Çarşamba

bahar fotografları bir başka güzel..


uyuz fotograflardan,çiçekli böceklilere geçtik nihayet..
bilirsiniz bahar demek-bebek demek..
bir başka baharı da bekliyorum artık.
o sondaki bahar olsun.. o da bebek demek.. insan hamilelikte çok çeşitli şeyler giyemiyor,döndürüp dolaştırıyor kıyafetlerini.
geçen hamileliğimde de pek
bişey almamıştım,hamile giyim amaçlı satılmayan birkaç üst ve 3 hamile pantalonu ile tamamlamıştım. bu sefer eskilerime baktım,bu kadar çabuk mu modası geçer,yoksa ben mi görmekten sıkılmışım,içimden giymek gelmedi.
anneler buluşması öncesi bu tshirtü boyadım.

bu resim bir kampanya için düzenlenmiş,ama resmen bizim şimdiki halimizi anlatıyor.
anne baba,çocuk ve kalpler içinde beklenen bebek..
ege'ye anlattım resmi,o andan beri gördüğü herkese 'bak bu ben' diye anlatıyor.
ah size şu pozu vericem diye giyindim cicişler.yoksa benim beli lastıklı pantalonları giyme zamanım gelmiş..
geçen sefer rahata geçişimin sınırı 17. haftaydı. şimdikini hiiiiç bilmiyorum. taytlar moda oldu ya uzun süredir onlara dadandım,şimdi de kot kumaşını bile görmek istemiyorum..insan rahata alısıyor cicim..
bu göbek o düğmelerle iliklenmiyor,sıkıntı vermeyelim bebemize..

Hiç yorum yok: