24 Mart 2011 Perşembe

ortaçgil..

seneler evvel böyleydik.. yıl 2004 kış mevsimi.. konser sonrası konuşmuşuz. tipik ortaçgil,kaygısız..sonra bulunduğum şehirde oldukça koşturmusum yine konserine..
yıl 2011.. böyle bişey hayal edermiydim acaba seneler evvel..
yanına minik adımlarla gelen bu ufaklığı görünce şaşırıyor..
anlatıyor da anlatıyorum. artık yılların verdiği samimiyet var kendimce."ege'ye hamileyken sizin albümlerinizi dinlettim,bence bu yüzden bu kadar sakin bir çocuk,şimdi bebeğime de dinletiyorum,umarım bu defa da başarılı olurum.."
ege numaralarını yaptı,o yarım ağzıyla "bülenn orkacil" dedi,en sevdiği şarkısaına da "çek kürekleri"..
akşam ayşin,ümo,gaye gittik,etkilendik,ruhumuz yumuşadı..
dedim ki "eylül akşamını çalsın"..
ve başladı müzik..
ayşin artık benden korkuyor. 'neyse bunu sırrı bana da söyle' diyor.
bilmem ki çok mu içten istiyorum ...

Hiç yorum yok: