31 Mart 2011 Perşembe

hüzünlü bebek..

bu kim..
çınar agacı filminden Deniz Deha..
bu kadar mı benzer..
bu filmi izlemeye zorlandım. herkesten "cocugun ege'ye benzediğini" duydukça gitmesem olmaz dedim.
şu aralar sinemanın tavanına vuruyorum zaten..dogum sonrası gidememeyi simdiden depolayarak eşitliycem..
aşk tesadüfleri sever,av mevsimi,ya sonra,çınar agacı ve atlıkarınca.. baya bi türk filmi depolamışım..
hemen hemen hepsi de hüzünlü,ağlatan..
bebeğimin neşeye ihtiyacı var artık,resmen hüzün doldu miniğim..
ama bu film var ya.. helak oldum ağlamaktan..
bir de çocuk ege olunca.. oy.. içimi çeke çeke,yenımdaki arkadaşlarımdan utanmasam böğürcem..kendimi zor tutuyorum.
nasıl etilendim.
şimdi şu yazıları yazmadan önce internetten Deniz Deha'nın röportajını izlicem,çocuğu görüyorum gözyaşları iniyor. bu ne ya..bir de Deniz'in 2 yasında kız kardeşi varmış. ismi ne sizce Defne! bu kadar mı olur.. resmen ege'nin büyümüş hali..

kendime işkence yapmıcam artık. bundan sonra anca romantik komedi paklar beni..

Hiç yorum yok: