3 Mart 2011 Perşembe

kahvaltı

ne zamandır cocukları unutmustuk.
annelerin keyfi çok tatlı geldi,açıkçası kimse de rahattan kurtulmak istemedi.
ege ile 'bebek günü' fotograf albümüne bakarken,arkadaşlarını ne kadar özlediğini farkettim.
artık büyüdüler de,daha rahat oyun oynuyorlar. bir deneyelim dedim.
ege ile davet mesajımızı attık herkese..
böyle güzel bol renkli bir masamız vardı..ege nihayet 'kanatlı Buzz' oyuncağını oynayabildi.
Demir kumandalıyı sevdi,bizimki kanatları..
bir ara yatak bu hale gelmişti.. oy oyy..yavaş yavaş dağılınca kalabalık. bu üç eski arkadaş kaldı..yine de erkekler erkeklerle daha iyi anlaşıyor,bu gayet açık.Nisan Buzz-Woddy oyununa sırtını çevirmiş bile..bu odanın ilk hali,sonra iyice çığrından çıktı:)
en sona kaldık başbaşa..sakince boya yaptılar.
onlarda yoruldu,uyku halleri.
canlarım benim.
ege uğurlarken misafirlerini 'ama ben onlarla hiç oyun oynamadım' diye ağladı:

2 yorum:

Aylin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aylin dedi ki...

Merhaba,
Mail adresinize ulaşamadığım için buradan yazıyorum. Bir sosyal sorumluluk projesiyle ilgili görüşmek isterim sizinle. aylins@sesliharfler.net adresinden bana ulaşırsanız çok sevinirim.

Şimdiden teşekkürler.