3 Mart 2011 Perşembe

'an' lar..

okuyacaksınız ve anlamıyacaksınız..
zaman geçtikten sonra bende ne demek istemişim diyecem,ama şimdi söylicem;
*telefonuma hatırlatma yazıp, sonra da unuttuğum çiçeği hediye etmek için hazırlasaydım..(belki evden geç çıkacaktım ama ilk giden ben olmayacaktım)
*daha anlaşılır bir telefon görüşmesi yapıp,çok beklemekten sıkılan ege için başka arayışlar içine girdiğimi söyleseydim..
*zaman kavramının ege ile kaybolduğu,bazen onu zaptetmeye çalışırken bişeyleri unuttuğumu..
*orada uzakta durmaktansa yanyana ve ağırdan konusmalarla halledilebileceği..
*bazen gereksiz şeylere kafayı takabileceğimizi..
*yine 'düşünce'mle bu sefer dışımdan ifade ettiğim gibi 'keşke buralarda olsa da konuşsak ve halletsek' dediğimi..
*bundan yarım saat sonra aynı anda merdiven başında olabileceğimizi..
ve herşeyin o an için olabildiğince, tatlıya bağlanabilceğini..ilk önce duygusuz,sonra kahkahalı bir konuşmaya dönüşeceği..
kesinlikle Emr duysa 'gereksiz kız muhabbetleri' diye tanımlayabileceği..
önce göğsümde taş,sonra gün boyu ağlama isteği,şimdi anlamsız bir sızı bırakan.. gecmesi bir uyuyup uyanmaya bırakılan..
geçtim bu konuları geçtim...

Hiç yorum yok: