13 Mart 2011 Pazar

son 3 gün

tahminleri almak istiyorum.. ama geçen seferki gibi,bu sefer de bilerek gidicem doktoruma...
Artık güzelleşmek istemiyorum sanki,ama yüzüme nur indi yine.
geçen gün alışverişmerkezinde bir arkadaşım tanımadı beni..'tanıyamadım çok güzelleşmişsin'. artık bunu iltifat olarak bile algılamıyorum..
Teyzoşumun cinsiyetin doğumda öğrenildiği zamanlarda,son günlerinde girdiği ultrason kontrolunde o minik pipiyi görüp kafasını çevirdiği gibi..
karnım yine karşıya doğru gidiyor.kıyafetlerimde ön taraf havada uçuşuyor..
balkonda yaşayanlardaki teyze beni görünce 'karnında bir götünde bir' iddiasıyla kızım olacağını düşünse de..
aşermelerde olamayan değişim ve dışarıdan anlaşılmayan hamilelik vucüdumla bir erkek daha getireceğim dünyaya..
şunları yazmaya bile utansam da..gönül pembe sevimli minik ayakkabılara göz ucuyla bakmadan edemiyor,değişik saç bantları takmak istiyor,şu kıçını gösteren minicik etekler aklında kalıyor.
amacım ege'ye kardeşti.. işte ona iyi bir arkadaş..

Hiç yorum yok: