17 Mart 2011 Perşembe

tahmin sonuçlarını veriyorum..

evvet.. bugun kontrolumümüz vardı. tazecik duygularımla yazmalıyım..
ümranım ege gibi bu bebek için de not tut diyor..'hiç yazmazmıyım' dedim..hele bir cinsiyet belli olsun ben ona ne güzel defterler alıcam. cankuşş....

sanal alemde anket yapmıştım,uzun bir diyalog oluştu..tahminler benim yönlendirmemle de olsa erkek üzerine..
balkonda yaşayan teyze iddiayla 'senin karnın da bir götün de bir' dese de..hatta ısrar etti. sen de burdasın ben de,görüşcez dedi. o cam dibi gözlüklerin arkasından bakan gözlerden korktum gene. tamam dedim geçiştirdim:)

sabah kocayla birlikte gittik doktorcuuma..
bu ay organlarına bakılacaktı.
ege zamanında hayal alemindemiydim acaba,hiç böyle şeyler söylediğini hatırlamıyorum sanki. uzun uzun her yerini inceledi,çok şükür güzel çıktı herşey.
e sağlık durumu iyi,hadi cinsiyet işi sabırsızlıkla bekleniyor..
tahminleri tutan ümoş'da bu sefer yorumsuz kalıyor.
ama ben kendimi 'erkek'e alıştırdım. 1 aydır 'erkek' diye düşünüyorum.
poponun altından baktı veee..
'burada pipi ve testisler göremiyorum' dedi..
niee..kız olabilir ama kesin olarak 5.ay da söyliycem cinsiyetini..dedi..
doktorum doktorum.
geçen ay 'erkek olabilir demiştiniz'
o zaman için erken. cok değişir demez mi..
yine bir belirsizlik.

sonra organ kontrolune devam,eller parmaklar gözüküyor,benim gözümden yaşlar süzülüyor.
kapıdan çıkar çıkmaz gözler boşalıyor.
o detaylı inceleme ve herseyin güzel çıkması ağlamaya bahane bulan beni mahvediyor. emre bu anlamsız hassasiyeti anlayamayıp,hemen benden ayrılıp,bekleyen hastasının yanına gidiyor.
hıh bir silkelen,sakinleş..
eve gidiyorum,emreyi arıyorum.
çünkü merakta olan anneme ne yanıt vereceğimi bilemiyorum,kafam karışık..
-emre cinsiyetine ne dicez şimdi?
-kız olabilir dedi..ihtimal..
1 ay daha beklemek. eskiden insanlar 9 ay bilmeden nasıl yaşıyorlarmıs anlayamıyorum.
kendimi çok hazırlayıp,belirsiz kalmam ..
neyse hayırlısı olsun,sağlıklı sıhhatli kucağıma alayım da..
ege beni görür görmez 'kardeşim bana hediye getirmiş mi' dedi.. sen daha bebeksin ege'm ya..

Hiç yorum yok: