8 Nisan 2011 Cuma

bebeğiiim..

utanıyorum..
bu nedir. lömbür lömbür et..
ama napalım acı gerceklerle bu sayfada yüzleşiyorum anı olsun diye..
hani kız olma ihtimali var ya..
artık bu kadar şişmeye ve çirkinleşmeye (eveeet artık ÇİKİN bir kadınım) umarım kız'dır da hurafeler dogru çıkar.
bacaklarım iki kat oldu..
göbek ve popo diye kocaman tümseklerim var vücudumda..
19 hafta'lık tipimle geçen hamileliğime göre daha cok daha şişkinim..
akşamları özellikle,arkadaşlardaysak ve uzun süre oturduysam babet bir ayakkabıya bile sıgmayan bir şişme oluyor ayaklarımda.eger gün içinde çok yorulduysam akşam karnımı bir top gibi hissediyorum ve sanki onu taşımak zorundaymısım gibi bütün ağırlığını hissettiriyor.
ah ahh ben çok büyük konuştum. pıtı pıtı yürüdüğüm ege hamileliği ile övünür,"şu hamileleri de hiç anlamam neden böyle yürürler ki" derdim. ama benim gidişat o hacıyatmaz gibi sallanan hamile yürüyüşüne doğru gidiyor. demek ki her hamilelik farklıymıııış..
kiloyu soruyorsunuz utanmadan. iyi be iyi 61 işte ne var yani +6 işte.. ooooy..
hissetmek mi.. evet ama böyle tekme gibi sert bir vuruş değil. daha çok pıt pıt diye 2li 3lü vuruşlar. hatta bu vuruşlar acaba pozsyonum mu rahatsız etti düşüncesi yapıyor. dışarıdan.. yoo daha hisettirmiyor. emre elini koyuyor ama hissedemiyor. bakalım..

2 yorum:

pinosh dedi ki...

valla geçen hafta gayette hoştun şekerim, hiiiiç hissettiğin gibi görünmüyosun emin ol ;)

öperim seni.

eci-co dedi ki...

oy o senin bakan gözlerinin güzelliği cicim:) öperim seni gıgıdan