19 Nisan 2011 Salı

CİNSiyet..

ayın 20si beklenmeyip,birgün birgündür denmiş. randevu alınmış doktorum doktorumdan..
Teyz,anino,ege ve ben..
1 ayda kaç kilo almışımdır?Nie 5 Mİİİ!!! Şu doktorun tartısından nefret ediyorum?Tefal'imde 62'iydim bu sabah ben..
bebeğimin kalbine bakılacak bugun. herşey güzel (çok şükür)
bu ay artık cinsel organını görmeliyiz diyor doktor. o tıpsal açıdan ben ise meraktan..
hazırolda duruyor bebeğim..
GÖSTERMİYOOOR!
bekleme odasına gönderiliyorum,pozisyon değişsin diye.
bu seramoni bikaç kez tekrarlanıyor.
ı ıhh ..
bu sefer bacaklarını çarpı yapıyor.
doktor karnımı kurcalıyor,rahatsız olsun göreyim diye..
ohh sırtını dayamış karnımın altına(zaten hareketlerini hep oradan hissediyordum)
karnımın sağa doğru yamuk oluşunun nedeni de oymuş(uzun süredir emre ile farkındaydık)
zorluyor,bacakların arasından görmeye çalışıyor.
hayır resmen bir PİPİ yok ortada. bişeyler görerek ERKEK diyelim diyor.
emin değil,hemşiresine soruyor sence de erkek değil mi..
'e dogumda öğreniriz'
içine sinmediyse haftaya yine gel bi daha bakalım diyor.
geçen hamileliğimden 8-10kez ultrason görmüş ben kendimi uzman sanıyorum işte şunlar testis değil mi diyorum. no no no.. o kordon..
bir belirsizlik. bu ay da Erkek diye gezicem yüz ifadesiyle annemlerin yanına gidiyorum.
bu hareketiyle karakter analizi yapılır mı? çok saçma,utangaç,inatçı demek yakışır mı..
bir de şunu düşündüm. Ege için umursamadığımız erkek kız ayrımı,bu bebekte merak duygusu kabarık,çocuğumun üzerinde bakışlar.
eeh.. ben de önemliyim,siz Ege'nin kardeşi diye tanımlamaktan benim kendi başıma bir birey olduğumu unutuyorsunuz. ben de VARIM! mı diyor acaba?

Hiç yorum yok: