16 Nisan 2011 Cumartesi

İlginçleşiyorum..


ege'yi öğle uykusuna yatırmadan önce..
onun son enerjisini atmayı beklerken..
hiç seyretmediğim kanalı açmış..
yeni bir program keşfetmiş.
bu nasıl bir sestir diye dinlerken..
'yıldızlar gece parlar' cine5..
'UYAN' diye bir şarkı seslendiriyor..

Uyan uykundan güzel kız
İçi güzel yüzü güzel canı çok şeker

nedense bunu bebeğime ninni olarak söylediğimi hayal ediyorum..
ardarda güzel sesi ile söylüyor şarkıları. ben elimde not tutmak için telefonla bekliyorum,hemen ismini yazıcam bi kenara..
ve DANK B.Ortaçgil ile bağlantısı çıkıyor,ondan bir şarkı.. ve BAM..bir tane de Zuhal Olcay'dan.(tam da kocacım kocacım beni B.O. ve Z.O. cdleri ile mutlu etmişken)
e hadi ismini söyleyin.. JEHAN BARBUR..
hemen araştırmalıyım..
şarkısını size dinletmek için blogumu açarken,Kapkara camdan kelebek'in şu müthiş boyamalarına ilişiyor gözüm..kim için yapmış bu ayakkabıları diye ısrarla okuyorum yazıyı sonuna kadar.. ve BAM!..Jehan Barbur için..
kendime bile ne diyeceğimi bilmiyorum..
önceden görsem bu da kimmiş diyeceğim isim. yarım saatte değere biniyor.
hemen gidip albümünü almalıyım..
bu yumuşak sesi bebeğime dinletmem gerek..

1 yorum:

pinosh dedi ki...

eci-co'cum al bak bu da o tatlı kadının blogu. ben de çok seviyorum hem hatunu, hem sesini ;)

http://catidakicimenler.blogspot.com