18 Nisan 2011 Pazartesi

vintage...




hamileyken elbise almak kadar zor birşey yok.
her yanından aynaya bakıp kendini dev gibi hissediyorsun.
önümüzde bir nişan bir düğün bir de doğumgünü var. ve bu boyutlarıma uygun şık kıyafet istiyorum
.
emr'nin önerisi:annemin hamilelikleri vintage olsun..
olabilir..
şu soldaki çiçekli elbiseyi beğendim.
eveeet kabul ediyorum hiçç fotojenik değiliiim! bir izmir düğünü hem de kokteyl için iyi olur gibi düşünüyorum.annem nişanlıyken dikilmiş.
yani 40 sene diyelim mi..
şu soldaki has ipek elbise çok değerliymiş..ben karnımı sakladığı için sevdim. yazın koca karnımla sıcaktan kavrulurken birkaçkez giyilebilir..

bu poz çok komik.
kıyafet nostaljik,poz nostaljik..
yavruum yavruum diye bir seslendirme gerekiyor.
'ben anayım' pozu..
yavrularımın anası.
bir karnımda biri yamacımda:)
bu nedir..
yılllar sonra aynı formda.. fıstık bir annenin,artistik fotografı. hala fit'im,hala giyebiliyorum aynı kıyafeti pozu..maşallah..

Hiç yorum yok: