21 Haziran 2011 Salı

rezalet..

işte 30 hafta 3 günlük ece ve göbeği..
elbise çıtıpıtı,kıpır kıpır bir top taşıyorum karnımda..
66.5 kilodayım yani +12..
amma ve lakin..
Anneannelerimizin bir bildiği varmış..
ninem donu dediğim hamile külodundan sonra,daha da seksi nasıl görünebilirmişim denedim..
insan kilo alınca bacakları birbirine sürtermiş,yeni öğrendim.. bunu bu hallere düşünce anlıcakmışım.
ege hamileliği sıcaklara gelmediği için elbise moduna geçmemiştim.şimdiyse beni afakan basmaktan kurtaran ,alttan efil efil estiren elbiseler tercihim..
annemin kurtuluş için aldığı,hem de 52 beden bildigin paçalı don.
ama nasıl serin tutuyooor anlatamam. yani şlu kıyafete şu şirinliğe,altında ne rezillik saklıyorum di mi.
hadi hadi ece'den de bi daha böyle bişey görmezsiniz,geçin dalganızı..
ps:hişşşh emr'nin haberi yok :)

1 yorum:

minny dedi ki...

Aynı donlardan ben de almıştım hamileyken. Hem de 2 tane:) çok da kullanmıştım. geçen sene istanbldaki korkunç sıcaklarda çok işime yaramıştı.

Güle güle giy. :) Sevgiler
Aslı