2 Ağustos 2011 Salı

doktor raporu..


son durumu bildiriyorum..
kilo 69..
aboooo.. demek ki benim bünyem bu,hamile kalma kilom,doğurma kilom hiçç değişmiyor. ne bünye ama:)
36. hafta kontrolu
bebeğimizin kilosu 2800gr.
boyu 47cm..
gerçekten uzun mu olacak:)
görcez bakalım..
esas mesele.
ben ayagımda kramplar var diye magnezyum kullanıyorum,hem de biri kesmiyor günde 2 kez.
meğersem artık bırakmam lazımmış.
sancılarımı geciktirirmiş.
napıcam krampı dedim,bacaklarını kendine çek ve dayan dedi..
kapıdan çıkarkende 'magnezyumu bıraktığın için sancıların artık gelebilir,bebek gelcekse gelsin anlamında bişeyler' dedi
nee ben hazırmıyım bilmiyorum.
daha önce ilk bebek nasıl bakarım diye telaşlanırken..
bu sefer de 2si ile nasıl başedicem diye heyecanlanıyorum.
kendim ettim kendim buldum.
1 sene daha beklesemiydim diye arada içimden geçiriyorum. hani yas aralığı 4 olsa falan..
ege ile son günlerimiz gibi nasıl doya doya sarılıyorum,bol bol öpüyorum. onun isteklerini yapıp,zaman geçiriyorum.
biraz onun için vicdan azabı çekiyorum. ona olan ilgim azalmasın istiyorum. çok şey istiyorum çok şey istiyorum..
doğumdan korkuyorum,arkamda ege olduğu için daha çok korkuyorum.ilk dogum cahillikti,şimdi yaşayacaklarımı bildiğim için daha da korkuyorum. bir de kolay bir doğum yaşamama rağmen..ilk 20 gün kendime sabır diliyorum,sonrası yola girer diyorum.
evrene REİKİnin en büyüğünü yolluyorum. herşey güzel olucak diyorum.
çevremde duydugum bütün gelenek görenek hurafeleri yapmak istiyorum.
ben yaptım da tutmadı demek daha az kotkutuyor.
*ilk önce bebeğe hurma tattırılacak. iştahlı olsun diye. ege'de en büyük sorunumuz belki bu sefer çaresi budur
*ege ile tanışması ilk önce ayakları gösterilerek olacakmış "bak bu senın kardeşin" diye o pofidik ayaklar gösterilcekmiş. şimdi bile düşünce duygulandım. böylece sıkı kardeş bağı olacakmış aralarında.
*bizi ziyarete gelenler ilk önce Ege'ye yöneliceklermiş. sanki odada hiç bebek yokmuş gibi Ege'nin kardeşini göstermesi ve tanıştırması beklenecekmiş 'a a senin kardeşin mi oldu'.. ya da ege'ye 'bak misafirlerimiz kardeşinin doğdugunu bilmiyor,onları sen tanıştır' diyecekmişiz. bu konuda kapıya yazı yazmayı bile düşünüyorum..
uzun süredir yazmamanın çene düşüklüğü.
napayım iste belki sonra fırsatım olmaz anlatmaya..

Hiç yorum yok: