10 Ağustos 2011 Çarşamba

doktor raporu..

37 hafta 4 günlük..
kilo 70
baby boy 49cm.
kilo 2900gr.
böyle giderse doğum haftasında 3,5kiloyu geçermiş ve sezeryan olurmuş.
yok ben o kadar büyük doğuramıyorum dedim.
kan hapı günde 2,kan degeri zorlamayla sınırda.
tansiyon iyi,ödem var,ayaklar parmak arasında yayıla yayıla geziyor.
kasılmalar: arada vurduruyor alttan
çok yoruldum mu işaret gönderiyor, dinleniyorum geçiyor.
hareketlilik tam gaz..karnım yamulup yumuluyor,çogunlukla göbek deliğim sağa kayık,şakülü kaçmış.
ege'deki gibi Linea Nigra oluşmadı,ne garip di mi. dün bir bilen göbeğimdeki hafif silik çizgiye bakıp 5-10 gün kalmış dedi..
ben göremedim,gittim aynadan baktım.aşağıdan yukarı doğru göbek deliğime gelen çizgi varmış.
muayenehanede hareketlilik dinlemesi için hurma götürüyorum yanımda,o zaman 5 dakkada bitiyor işim:)
kafa aşağı,yerli yerinde,doğumu bekliyoruz,3 hafta içinde her an olabilir,
paşa keyfi ne zaman isterse..

Hiç yorum yok: