10 Ağustos 2011 Çarşamba

isim,isim,isim..

ne zor iş ya.. 9 ay yetmiyor. bak şurda kalmış kaç gün,hala kafamız karışık ne isim koyacağımıza karar veremiyoruz.
zaten "dünya'nın en güzel ismi"ni!!! bulmuş ve Ege'yi seçmiştik.
şimdi bir tane daha bulucaz diye uğraşıyoruz.
herkes bizden EFE bekliyor. ece emre ege efe..
çoğunluk E harfi bekliyor..
ben bir sürü seçenek sundum. hepsi erkek turgut tarafından refüze edildi.
ERKE
ERCE
EMİR benim seçeneklerimdi.
emrecim erke ve erce için 'yırtık dondan fırlamış gibi' yakıştırmasını yaptı. isim değilmiş de biz zorlamışız gibi duruyomuş.
emir sadece emre'ye uyuyor diye düşündüm,esasında hiiiççç içime sinen bir isim değil. bir de son zamanlarda dizideki oyuncudan etkielndik sanıcaklar,hiç de sevmem..
benım hayalım kız olması ve bahar vakti doğması adının da CEMRE olmasıydı. bütün şartlar ters tabi..
bir ara ERK diye düşündük ciddi ciddi karar verdik,ilan ettik falan.
ha öyle herkese söylemiyoruz. çünkü mutlaka binbir yorum ve isimden soğutma çabaları,kendi çocuklarına koyamadıkları isimleri bize kakalama çalışmaları.
erk güzeldi hem anlamı hem de Atatürk'ün en sevdiği isim olamsı falan çekiciydi.
sonra kendi kendimize dalga geçtik. geğirir gibi eörk,erg.. diye..
en güzelini ender ile ege bulmuştu yine;
ender ÜZÜM
ege de KESTANE koydu. ay ne güzel ya. köyde yaşıyor olsak kız olsa üzüm koyardım,ne güzel bolluk bereket gibi.ege başından beri ERKEK diyor ya. tıpkı cinsiyetinde biz bir ya kız beklesek de o ısrarla ERKEK dediği gibi. "kardeşinin adı ne" sorusuna ERKEK diyordu. ona benzesin diye ERKE düşündüm zaten.
babam cok yaratıcı;düşündü düşündü EGEMEN olsun dedi. bizde bunca zaman düşünüp bir sonuna MEN mi eklediniz demiz mi cocuk dedik.
Gülsen annem ÇINAR ve ARDA diyor,annemse yorumsuz.. babaannem kız olursa SIRMA demişti. erkeklerde pek E harfine takılmadığı için isim cıkmadı listesinden.
emre ADA ENGİN EKİN ARDA isimlerini sundu. a ile başlayanlar ne alaka diye reddedildi. Engin hayatta olmaz zaten ne o öyle ilk aşkımı unutamamış gibi.
bir EKİN eh işte dedim o da çiftçilikle uğraşan bir aile olsak neyse ne alaka..
e ile başlıcaz diye saçmalamaktansa en başa döndük. tıpkı Ege'de olduğu gibi. ilk düşündüğümüz en iyisi.
daha doğrusu emre sıkıldı artık, hergün "isim buldun mu" sorularımdan. sen ne istiyorsan dedi. bu sefer de sorumluluk bana kaldı ..
biz emrah ile DENİZ diyorduk.
sanırım o olacak.
isim karakteri yönetiyor ya.. ama bu güzel bir deniz,resimdeki gibi,sakin,ılımlı,dinlendiren,seyrettiren kendini.. öyle hayalimdeki.
ben öyle düşünürsem olur..
göbek adıııı...
ramazan,bayram ya da kadir..
şaka şaka..

Hiç yorum yok: