21 Ağustos 2011 Pazar

yeni düzen..


içime afakanlar basıyordu,nasıl başedicem nolucak diye..
3 gündür gündüz uyku ritüelimiz.
maşallah çekin..
ege ile uyku modu saatler sürerdi.birkaç masal hikaye,uyumamak için bahane,sorular,bi ses duydum o ne anne saçmalamaları.
şimdiyese kardeş araya alınır eli tutulur.
o safım da gerçekten abisi ile bir bağı var.
aylarca karın hizamda sürekli ege'nin konuşmuş olması onu kendimden cok yakınlaştırdı sanırım.ege'nin sesini duyunca uysallaşma,ya da ağladığında ağlamaya başlaması.
neyse abi elini tutar o da gık demez..
deniz olan uyumayacaksa bile uyur,ege olan anında hırldamaya başlar.
2 dakkada işlem tamam:)
anne mutlue bebeler mutlu:)

1 yorum:

pinosh dedi ki...

inanmıyorum ece, süper bi görüntü bu. şebekler ya. yicem ikisini de, az kaldı :)