11 Eylül 2011 Pazar

deli deli düğün..

düğünümüz vardı bu haftasonu.
belçikalardan damat aldık..
pek bir hareketli,pek bir heyecanlıydık.
gelenek görenekler çok şaşalı geçti.
kınalar,nikahlar,düğünler..
doğurcam mı,lohusa mı , hamile mi derken.
tutumlu davranıp,bir geceye katılarak kullandım hakkımı.
kına'da aklım kaldı,fotograflar ve anlatılanlarla yetindim.
kıyafet almadım,ne olcağı belli olmadığı için son dakikaya bırakmıştım.
bir emzirme arası alışverişe mi gitsem derken,bir kez giydiğim uçuşan etek elbise mi giyeyim dedim.o elbisenin kaderi emzirirken giyilmiş olması zaten. sırf ona uygun tasarlanmıştı önce de..
giydim,doğum sonrası ayva göbeğime tam geldi,20günlük dogum yapmış anne vücudum hiç yoktu,hava atayım biraz.
kot pantalon,blazer ceketle düğüne katılan minik pek sükse yaptı.bütün masaları uçuşan eteklerimin sihriyle dolaştırttı.
peki deniz?
konuştum onunla,biraz da hile yaptım.
akşam ılık suyla mayıştırmak için  yıkadım. gitmeden önce de emzirdim.
buzluktaki depoladığım agızsütü'nden çıkardım.Gülsen annem cezalı gibi evde kaldı,mahalle bile bomboştu o akşam.
biraz acıkır gibi olmuş,kaşıkla içirmeyi denemiş,istememiş ya da becerememiş!!!
"annen gelecek şimdi, sana o bayat sütü içirmeyeyim" demiş. o turuncu renkli,değerli sütümü dökmüş..
içli içli emzik emerken biz geldik.
yeni bebekli anneye göre pasta kesimine kadar düğünde kalmak ne demek:)
onlarsa sabah 6'ya kadar eğlenmeye devam edeceklerdi.
oy benım güzel kuzularım,söz dinleyen cocularım.
nazar değmesin size..

Hiç yorum yok: