1 Ekim 2011 Cumartesi

gizli nesneyi bul..

doğumun öncesinde başladım..bak bak,site site gez. kafam bulandı..
sling denen zımbırtıyı anlıcam diye uğraştım.
yok wrap'mış yok hug'mış.
halkalı ne?
hangisi iyi..
bizim büyük bey bebek arabasını vermiyor,biliyorsunuz.
şimdiye kadar alışveriş merkezlerinde yürümüşlüğü yoktur..
öyle bir duyguyu bilmiyor ki,nasıl paylaşsın..
bu sefer başka birşey deneyeyim dedim..
yıllardır dert yandığım 'bebek arabam çok büyük,tüm bagajımı kaplıyor' yakınmaları bir işe yaradı.
alt taraftaki geniş ve rahat sepeti,altına bebek arabasının yağmurluk çadırının da desteği ile konforlu bir yatağa dönüştü.
ilerde gördüğünde; 'anneee beni naptınız' dicek ama..
kendisi beyaz pofuduk gibi zaten,mışıl mışıl uyudu.
kimseler farketmedi,onu çanta sanmışlardır:)
ne acımasız annesin diye linç edilmedim:)
uzun süredir görmediğim arkadasla karsılastım;egeyi görünce o cocugun mu oldu diye şaşırdı..
ben 'bi tane daha var' diyip arabayı döndürünce şok oldu,inanamadı.
fotografını çekti halimizin.
napayım.yaratıcı bir anneyim ben.. çare bulmayım..
sling'e karar verene kadar ulaşım aracımız böyle olacak
not: merak etmeyin ege'nin oturdugu kısım çok sert ve bebeğin üzerine çökme falan yapmıyor:)

Hiç yorum yok: