25 Ekim 2011 Salı

pondik

anlatmam gerekenler var.
günler yetmiyor.
zaman geçiyor ve sözler değerini yitiriyor.
mesela Deniz'in saçı niye dik..lütfen siz de înat^^ demeyin bir kişiden daha olumsuz söz duymak istemiyorum.
hele banyodan sonra kurutunca böyle bişey oluyor. resim niye mi ters.. biraz zorlanın,gülmekten katılmayın,nazar da değdirmeyin diye..
sonraa Deniz acaba kolik mi?
hele ki 3. haftadan sonra ,şu evimize geçince karmaşa bitince daha da farkına vardım; akşam 18,30-20,00 nöbetimiz var.
ama bu konuda birisine çook büyük teşekkür borçluyum.
ALLAH RAZI OLSUN GÜÜÜÜL!
dablumbaz ile çözdük sorunumuzu.
ben ki sinir krizi geçirmek üzere iken bikaç kez Emre'ye çocugu fırlatırcasına vermişliğim var.
şimdiyse nedensiz ağlama sırasında davlumbazı açıp altında 2 dakika duruyorum,hemen uyuyor.anne karnını özlermiş bebek. bu ses o günlerdeki anılarını canlandırımış!! :)artık benım karnımda ne biçim sesler varsa..
ee her çocuk birbirine benzemicek,bu da ben  abime benzemem diyor.
ege'de görmediğimiz ağlama şekilleriyle karşılaşabiliyoruz.
Ama moral bozukluğu ve evrene olumsuz enerji yaymak yook!!
hemen düşünün DENİZ ÇOK TATLI BİR BE BEEK-ÇOK USLUUU

bir kez konuşmaya hasret. karşısına biri geçse de o geniş alfabesinden harfler söylesem diye bekliyor. çok pis AA der bir de UU diyor inanabiliyor musunuz?
ama şunu denedim,benle konuşmadı,telefondan ege'nin videosunu açtım,sesi duyunca hemen agulamaya başladı. onu daha çok seviyor yaa
eveet şimdilik gözler renkli. renginden ziyade ışıl ışıl içi canım benim.
ama ağladı mıı. çok tiz bir noktası var,resmen kulağımızı acıtıyor,önemli olan o noktay getirmemek.
zaten farkettimki çok sabırsız,hemen olmalı,bekleyemez.ilk önce mızırdanıp ağlamaya başlıyor,eger bakmazsan hala resmen hıçkırıyor,kucagına alsan da iç çekmesi devam ediyor.
hıçkırmaktan nefret ediyor,bir süre sonra sinirden ağlamaya başlıyor.
evet kucak bebeği.
bu sefer korkusuzca önüme gelene veriyorum Deniz'i.Ege'de elim titrerdi.baktık ki bişey olmuyor.bu sefer korkusuz bir anneyim zaten.
kucağı seviyor,ona da hak veriyorum,yat yat nereye kadar,ordan dünyayı nasıl keşfedebilir ki.
bir de meme ile kavgası var.
süt geç gelirse kızıyor,çok gelirse daha da kızıyor.şu sıralar,emip mola verip gözlerini çevire çevire etrafı seyretmeyi seviyor,keyif yapıyor anlıyacağınız
ah deniz'im deniz'im sen farklı bişeysin ama.. hadi hayırlısı..

2 yorum:

minny dedi ki...

Oyy çok tatlı bir minik adam. Maşallahhhh :ona. Ece'cim benim büyük oğlum 18:30-23:30 arası ağlardı. Biz de şarjlı diş fırçası ile çözmüştük sorunu:) Büyük oğlum zamanında yoktu - yada ben bilmiyordum- ama küçük oğlumda wrap sling ile çok rahat ettim. Küçük oğlumu huzursuzlandığı hissettiğimde slinge koyuyordum. hemen rahatlıyordu. Ben dikiş bilmediğim için satın almıştım ama yapılması çok kolay. Bir incele istersen.
Sevgiler
Aslıhan
http://sanalbebekmagazasi.com/urun_detay.asp?id=2173

eci-co dedi ki...

aslıhan merhaba,bende ne zamandır sling arastırıyorum,hangi model bize uygun bir karar versem alıcam.acele etsem iyi olacak. eminim onu alınca cok rahat edicez. tavsiyen için tesekkürler.