22 Ekim 2011 Cumartesi

Deniz için dualar..


artık misafirleri tutamaz olmuştum. herkes akın akın bebek tebriğine gelmek istiyordu.
esasında birçok kişi annemin evinde bizi görmüştü.
ama yaş ilerledikçe bizde mi böyle olucaz bilmem,illa evimizde de görüceklermiş bebeği..


görüdüğünüz üzere tam mevlüt'e uygun!!!! giyinmişim
önceden konuştum yine.
dedim bugun cok kalabalık olucak,sen bol bol uyu,insan içine pek çıkma..
tuttu sözünü..
uyudukça ballandı,saçlar dikeldi,böyle yumuk yumuk bişey oldu.
esasında abisini bir gençkıza vericektim,jetoniu oyuncaklara götürsün,uykusuzluk kafasına vurduğunda bize saldırmasın diye. anneturgut 'bir o mu sana fazla geldi' diyerek damardan girdi.
neyse allahtan mevlütten saklananlar grubunda özge ve ender de vardı da iyi oldu oyalandı. 

işte saklananlar..

gördüğünüz üzere içerde dualar okunurken arka oda gayet cıvıktı..
ama ben yine hoca'nın söylediklerine bayıldım. çok türkçeli az arapçalı,bol mehmetçikli bol atatürklü,öğütlü sözler.
arada 'sabi deniz turgut' dedikçe..
arada 'anasının babasının başını öne eğdirmesin'diye cümleye başladıkça benim gözlerdeki yaşlar yerini buldu..

masalar doldu taştı. bunlar var ya silinip süpürüldü.
evime bakar mısınız?bir de koltuklardan biri tamirdeyken.. neyse yerini bir sürü sandalye kondu böylelikle..
işte 60 kişi falandık. biz gençler ayakta takıldık.
kapı susmadı.

bizim çete yine destekteydi.
bundan sonra Özden abla'yı da aramıza aldık. sırf onun enfes cheesecake'i için mi sevsek acaba:)
oy ganimetlere bak..hadi yaşadın Deniz.
Not: yine düşüncemle yaptım yapcağımı.
*bir türlü Deniz'in fotograflarını bastıramıyordum,albüm de almadım. dedimki içimden 'bugun albüm gelse hediyelerin içinden' pat gülsa'dan mavi bebek albümü..
*önceden LCW'den karavatlı gömlekli takım gelmişti. 'gideyim Ege'ye göre olanını alayım,ikisi de giysin fotograf çektireyim' dedim. pat ege'nin öğretmeni bugun Deniz'e değil de Ege'ye hem de o takımı almak gelmiş içinden..
daha ne diyim..

Hiç yorum yok: