19 Kasım 2011 Cumartesi

3.ay = 1/4 BİTTİ BİLE!!

Gerçekten zaman nasıl hızlı geçiyor. ben ege için de böyle derdim. ama bu sefer daha bir hızlı,ege-deniz koşturmaca derken bakıyorum akşam olmuş.
akşam demek OHH demek.
çok sükür ki 19,30dan sonra Deniz'in pili kapanıyor.
söyle bir 2 saat kadar ege ile uğraşılıyor,sonra bir yarım saat ege'nin pilini kapatmaya çalışıyorum (pijama,uyku sütü,tuvalet,iyigeceler öpücüğü ve tekrar tekrar öpücükler sonrası anne-baba yatağında döne döne uyumalar)
Ölçeğimiz yanımızda. eveet gün geçtikce tek başıma fotograf çekmem zorlaşıyor.bu pozu kaç seferde yakaladım. zıp zıp hoop kayıyor çünkü..
karşıdan da güldüremiyorum. bu işe artık babamızın el atma zamanı geldi zaten.

bak işte kaykılmış gitmiş bebem..
bu kıyafete bayıldık. noel baba,poposunda da HO HOO yazıyor.
kolik rahatsızlığımız geçti gibi.
uyku arkadaşına da iyice şartladım Deniz'i. biraz KOLALTI pozisyonu daha uykuya dalmadan hemen yatak,ninnisine basılır zorla eli oyuncağına sarılır. ve iyi uykular.

sabahları yatağından beni çağırıyor. resmen ANNEEE diyor. inanmıyor olabilisiniz kameraya çekicem (ah o uyku hali üşengeçliğim olmasa)konuşuyor da konuşuyor kendi kendine . böyle yarım saat falan sürüyor,bu sırada bezini de kirletiyor tabi.sonra sıkılıyor ağlamaklı oluyor sesi,o zaman gidiyorum kucaklıyorum (saat 07,30) ve günümüz başlıyor.
bişey dicektim ben,bunu mutlaka bu ay anlatımıma yazmalıyım diyordum ama unuttum.

3 yorum:

ahuneva dedi ki...

gg

ahuneva dedi ki...

slmlar.sizi bi kaç gündür takip ediyorum.çok hoş ççok samimi yazıyorsunuz.ben
mde 40 ı yeni çıkan bi oğlum var .ve 2 oğul sahibi olarak size bi kaç sorum var.ya bende traceyin kitabını okuudm.ama hiç uygulayamıyorum.normal doğum herşey normal ama.bebğim hiç yalnız uyuyamıyo.yatağında uykuya dalamıyo.düzeni yok.uyanık oldu mu 4 5 saat falan uyanık.gece 3 e 4 e kdr uyanık.napıcam bilemiorum.biraz olsun nası düzene sokabilirim ki.bunlar normal mi.sizinkiler nsl.bi de denize neden oyuncağa alıştırıosunuz.öle mi yaapmak lazımm.slmlr

eci-co dedi ki...

merhaba ahu,demek sen de erkekler içinde kaldın:)
senın bebeğin daha cok küçük. ben de deniz için çok mu düzensiz diye telaşlanmıstım ilk basta ama emin ol 40ından sonra cok değişiyorlar. şimdi deniz'in de gündüz uyku saati diye bir düzeni yok,hele ki abisini okuldan almaya gidişimiz ve okuldan gelmesiyle baya hareketli birkaç ssat geçiriyoruz,arabada,okul masası üstü,eğreti yerlerde cok uyuyor. tracy hala okuyorum ama onu tam uygulamaya 4. aydan sonra baslıycam zaten o da daha öncesini önermiyor. bu konuda denemeler yapmış bikaç nlog biliyorum;
http://bebegimuyuyor.blogspot.com/ ve
http://hulyanintunasi.blogspot.com/2009/01/uyku-serisi-3-tuna-uyumay-reniyor-bu.html
o oyuncağa da uyku nesnesi yani 'prop' deniyor. hani eski zaman usulu annenin üstünden bir kıyafete ya da basörtüsü olamadan cocukların uyuyamaması gibi.
umarım yardımım dokunur. tekrar görüşmek üzere ece