9 Kasım 2011 Çarşamba

oyuncak bebek

 bunu doğumdan önce boyamıştım.
giydirdim pek bi yakıştı.
alttan iki pamuk çubuk çıktı.. onları bi pişirip yiyesim var..
büyüyor musun Deniz, anlat bakalım;
şu sıralar çok tükürüklü,köpük bir bebek oldun.ben  sana kısaca KÖPÜK diyorum
sabahları bir neşe.sana uzaktan seslendiğimizde duyup kafanı çeviriyorsun. emzik varsa atmaya çalışıp hemen o gülen agzını gösteriyorsun.
şiddetli sevgiyi seviyorsun,seni söyle sıktıra sıktıra seviyorum,böyle bastırıyorum,hiç acımıyor,daha da gülüyorsun. sen de sevgiye muhtaçsın,sevilmeye doyamıyorsun.
abini tanıyorsun ve nedense onun seni hırpalamasına bile ses çıkartmıyorsun.
abin illa sen emerken senin elinden tutacak. ve senin elini tutmadan uyumayacak.
sabahları uyandığında seni dönencenin altına yatırıyorum ve sen kurulmuş oyuncak bebek gibi eller kollar zıp zıp hareket ettirmeye başlıyorsun.
cok konusuyorsun,bazen konuşmaktan uyumayı unutuyorsun en çok gıh gu diyorsun.
emerken etrafı izlemeye başladın. o gözlerini yana kaydıra kaydıra zor şartlarda bile çevrene bakıyorsun. hele su battaniyelere sarılmış yüzünün bile örtülmüş halinle o küçücük delikten bakmana bayılıyorum.
emerken bi duruyorsun düşünür gibi,sonra cort. bombayı atıyorsun.üstten verip alttan alıyoruz anlıyacağın :)
altına yaptıgında hafif mızırdanıyorsun,egerki sana tepki gelmezse ani bir cığlık ve iç çekerek ağlama 'ben seni ne zamandır cagırıyorum , sen bana bakmadın' ağlaması.
bir de uykun varsa deli deli ağlıyorsun,ben nedenini anlamayıp baska careler arıyorsam daha da sinirleniyorsun.
tok isen hayatta emmiyorsun. hani ben dışarı çıkıcam,anneannen senin yanındayken acıkma,dışarı çıkmadan emzireyim falan yok.depolamayı kabul etmiyorsun yani..
bulduğun herşeyi ağzına götürmek,emmek istiyorsun. gecen gün tshütünün yakasındaki bebeği emmeye çelışıyordum,baktım olmıyacak kesmek zorunda kaldım o kısmını. elleini de çok seviyorsun onlara hayran hayran bakıp sonra bir güzel ağzına götürüyorsun. senden sapur supur ses geliyorsa kesin elinin üstünü yalıyorsundur.heralde oraları ballı :)
büyüdün be deniz. kocca adam oldun ha..

Hiç yorum yok: