23 Kasım 2011 Çarşamba

İzmir'in dağlarında çiçekler açar..

Ege bu şarkıyı söyleyebiliyor biliyor musunuz?
şimdi bu olayla oldu teeee 15 Ekim'de..
yani ben nerdeyse 1 sene sonra gidebilmişim izmir'ime.bakalım bir daha ne zaman yolum düşer.
İzmir'e giden ne yapar?şöyle bir deniz keyfi,alsancak,güzel yemekler,alışverişin dibine vurur falan dimi.
peki ya ben..
hemen kızları ararım,tüm gün aynı eve kapanma pahasına,başka düşünmeden plan yaparım.
bu pastalar kızlara hediyemdi..pasta ama havluu. şirincik banyo süsü işte..


bakınız aşağıda bir aile babası.
ah be Emrem yaşlandın sen de be..
form doldururken 'kaç çocuğunuz var' kısmındaki kutucuğa 2 yaz artık sen e mi?

kötü baba,çocuguna çook şeker yediriyor. Agoradayız. bundan beş dakika evvelde yemek yiyiyorduk. halimizi anlatmak istiyorum;Ege bebek arabasında,böyle zamanlar hiç kasmıyoruz,önünde patates kızartması.
Baba hızla yemeğini yiyip,çocuklardan birini bari oyalamak telaşında.
Deniz annenin bacagında karın üstü,baş yerleri seyreder pozisyonda yatıyor(gazını rahat çıkarıyor sanırım bu halini seviyor) ben onun üzerinden böyle ketçaplı galan hamburgerimi fışt diye yiyiyorum. peçete yerine Deniz'i örtmüşüm yani bacağıma :)ay ne becerikliyim ben ya:)
bu pozu hatılıyor musunuz?
hani 2 yıl önce Ege'nin de vardı.yine ordayız. Halitciğim bizi özlemiş,gördüm pek bi keyiflendim.

aynısını iki bebemle yapmak istedim ama zor oldu. yavru kuzu daha başını o kadar dik tutamıyor çünkü.

yavrum nazar değcek gösterme herkese bunu,cocugun profili pek bi güzel. hiç anasına çekmemiş. fotojenik özürlüdür çünkü anası:)
ah siz arkadaş mısınız..
merhaba. özlemiştik sizi..
o çay pek bir keyifli geldi,teşekkürler.
çocuklarınız yanınızda.
bi yıllar öncesindeki halinizi düşünün. komik,kabul edin:)
anası keyfine pek bi düşkün canım. ikisini de uyutmuş.
ve hatta kız çetesinin devamı geldiğinde böyle ikisi de uyumuştu.
ece olan elini koluna sallaya sallaya kapıyı açınca,kızlar şok oldular. 
ama iyi oldu,bir nefes aldı.kız muhabbetinin keyfini çıkardı.
siz.. siiiz. Alya,Nicole ve Ege.. siz iyi arkadaşların çocuklarısınız biliyor musunuz?
yıllar sonra hatırlamazsanız bu hallerinizi,ben size fotografını bulup göstericem merak etmeyin:)
bu ne ya,
anne olan çaktı pozu. yoook emzirmiyorum,o biliyorsunuz Deniz'in uyku şekli. KOLALTI pozisyonu.
ama İlhan olan ve Nicole olan. siz tatlısınız kabul ediiin!
a aa bu yesil şey de ne. tanıştırayım BADEM.
ege'nin mutluluğu görüyormusunuz bu minik arabayı pek bi sevdi. bostanlının arasokaklarını gezdik bunla. kısa ama eğlenceli bir yolculuktu. anne beni vosvosa bindirmedin deme haa..

inanmıcaksınız ama.. ben bu ziyarete aynen böyle gittim. başka çanta ıvır zıvır yoktu.
iki çocuklu annenin az esya kullanma rekoru elimde.
çapraz asılan çantada Deniz'in yedek kıyafetleri ve bezleri,egenin sırt çantasında da oyuncakları ve yedek kıyafetleri..
bu da yolculuğun sonu demek..
bakınız iki koltuk,arasında daracık bir yer kalır,orayı  da çantaları doldurur.yola çıkmadan önce emzirilir,tuvalet işleri bitirilir,suyumuz içilir.Turgut Turizm express gider çunku,molasız.zaten onlar molayı sevmez,çünkü durduğumuzda uyanırlar.
yola çıktık mı uyurlar,vardık mı uyanırlar.anne ile baba da önde müzik dinleyerek keyif yaparlar. MAŞALLAH!!! aferin onlaraa

Hiç yorum yok: