16 Kasım 2011 Çarşamba

rahatlık..

 daha önce iki cocuklu zor durumumu görmüştünüz..
Hani araştırıp duruyordum ya ne yapsam ne alsam diye.
okuya okuya hatim etmiştim,sonunda aldım.
buradaki yazıyı okudum buradan aldım.
teşekkürler Hülya'nın tunası

ilk denememi markette yapmıştım. benim bol saçlı miniği gören kasiyer kız kucağımda köpek var zannetmiş.
sonraki denemem bayram için gittiğimiz oteldeydi.
ege ordan oraya zıplıycam diye tepinirken slingde uyuyan bebek bir bir rahat oluyormuş.
bir gün slingi de bağladık,gittik Antalya kum müzesine.. Deniz oraya gittiğinin farkında bile değil. o annesine doyasıya sarılmanın mutluluğu ile tüm gezi boyunca kucağımda uyudu. bu sayede ben de Ege'nin elinden tutup hayran olduğu Toystory kum heykellerine doya doya baktım.
 
kesinlikle abi kıskançlığını sıfıra indiriyor diyebilirim. çünkü eller serbest.

bizim meraklı Gül denemese çatlardı.
oy kuzum nasıl güzel bakmış bize..

2 yorum:

Hülyanın Tunası dedi ki...

selam
yeni gördüm postu. güle güle kullanın
sevgiler

Hülyanın Tunası dedi ki...

ece hanım
bu mavi daireli kumaşı bulamıyoruz artık. üretimden kaldırdık. sonuncu size gitti :)
severek kullanmanız çok daha mutlu etti beni