3 Ocak 2012 Salı

artiz misin olm sen?

hani size daha önce bahsetmiştim ya. ben bi bebek taşıyıcısı almıştım.
ege ve bebek arabası paylaşımı en büyük sorunumuzdu,bununla çözmüştük.
alışveriş merkezlerinde böyle karışık gözüken ama 3 çocuğu da idare edebildiğim bir çözüme dönüşmüştü :)
don't worry,herkes huzurlu..ve tüm teçhizat o küçücük çantada :)
antalya gezimizden sonra Mei tai sling'den memnun kaldığımı belirten  bir maıl attım Hülya Hanım'a,yanına da bebeğin ne kadar rahat olduğunu gösteren şöyle bir fotograf iliştirdim hatta.

sonra Hülya hanım'dan bir telefon geldi Denizli'deki katalog çekiminde yer almak iste misiniz diye?
hay hay dedim.
o gün (10 aralık Cmt.) sabah erkenden düştük organize yollarına, gittik Tasarım nakış atölyesine.
Deniz izin verdikçe,uyku ve emzirme molalarından arta kalan zamanlarda,böyle huzurlu ve güzel fotograflar çektik.
bu ürünler sweetcolors markasıyla şu sitede satılıyor. tabi ki Denizli markası,güzel başka ürünler de var. 
bir de Hülya hanım'ın ürünlerini denedik. ilk defa wrap kullanmış oldum.
 ben meitai'ya zor bağlanıyor derken,wrap daha zormuş. ama bebek daha rahat tabi o ayrı.
Bu ürünler sanal bebek mağazası'nda satılıyor.
öğleden sonra tiyatroya gideceğim için Hülya hanımla ayaküstü tanısıp kısa bir sohbet edebildik.

gördüğünüz üzere Deniz bebek sanal alemlerde boy gösteriyor artık:)

Hiç yorum yok: