12 Şubat 2012 Pazar

bi a cayyip hastayiz,dokunani yakariz

ooy basıma gelenleeer..
nerlerde miyim?
çok pis hasta olduk,hepberaber.
bu sene kacıncı ya.
okula baslayan cocuk hasta olur dediler.
o hastalıgı kapıyor,ilaçları alıyor,olan emziren ve ilaç kullanmayan bana oluyor.
süründüm evet süründüm.
cumartesi zaten hastalığa dogru gidiyordum. güzel bir tiyatro seansı sonrası hepberaber toplastık bende,akşama da devam.
bu fotograf vücudmun hastalıkla mücadele ederken,ama benim çevreme bunu çaktırmadıgım bir an çekilmiş.
yüzümde egreti bir gülümseme. zaten bir süre sonra üşüme,ates ve titreme ile ugurladım misafirlerimi,anında yataga uçtum ama nafile.
Deniz'in de diş midir ağrı mıdır? bir gıcıklık gecesiydi. uyumadık. evet mızırdan ve nazlanma ateş ile tüm gece zıp zıp zıpladı. uyumadı. ee ben noldum. tabi antikor falan kalmadı,mücadele bitti. ertesi sabah koltukta sürünüyordum. tam dalmak üzereydim ki.. ' böööh' ege uyanmış ve bizim tepemizde. emre kurtarmak için ege'yi alıp annnemlere götürdü. ben akşama dogru artık yorgunluk tavan yapmış,hadi şu üstümü değiştireyim de annemlere gideyim bari demişkeen: bir yıldızlar,kulakta uğuldama. sanırım bayılcam ben diye düşündüm. yataga dogru adım attım.
ve uyandım.
yataktayım.
düşündüm,heralde bayıldım. aferim bana yataga düşmüşüm. kalkailir miyim. yok biraz daha yat.
'emree sanırım ben bayıldım,bizi al burdan'
akşama annemlerin evi hasta kampına dönüştü,serumlar takıldı,antibiyotikler uçustu.
o gece de Deniz sabahı zor etti.
diş falan değil bu dedik,doktora gittik. sevgili abimizden nur topu gibi hastalığımızı kapmışız. orta kulaga gelmiş o illet.
ege 2,5 yasında antibiyotikle tanıştı diye gururlanırken,denizim 6 aylık aldı ilacını. napalım artık.
simdi annemlerdeyiz,bakım güzel,iyileşince o bol mikroplu evimiz dezenfekte edilecek ve inşallah bir daha hasta olmucaz

Hiç yorum yok: