19 Ocak 2012 Perşembe

5 ay.. nay nay nay..

tipi top kılıklı..
gül oğlum,güleç oğlum..
oyuncak kafalı.
koca kafa.
keltoş..
neler mı yaptın,ohooo döktürdün bu ay Deniz..
10 ocak'ta yüzüstü yatarken sırtüstü dönmeyi öğrendim. çok sevdin bu hareketi. sen döndükçe ben şaşırdım,ben şaşırayım diye sen tekrar tekrar yaptın
cok çenen düşük,hele ki sabahları 'de de' ler başladı.ama dede demek istediğini sanmıyorum. ilk kelimen oldu ama bu Deniz'in de'sinden geliyor bence. yani Ege'nin ilk önce kendi ismini söylemesi gibi sen de bunu yapmak istedin maalesef ismin uzun:)
bir de ikinci kelime 'e geh'. zaten söylemesen şaşardık,çünkü ona hayransın
ne kadar cok anne dediğini söylemeye gerke bile yok. hatta ege seni biraz fazla sıkıştırdı mı. 'anneh' diye yardım bile istiyorsun.
işin gücün gülmek. biri sana baksa da gülsen. sıkıştırılsan,böyle hırpalansan,o yüzden ege'nin sevgisine se cıkartmıyorsun zaten.
uykular hafıften değişti sanki. yılbası senin için devrim oldu. ne güzel uyuyordun erkenden.
şimdi sabahları 8,30'da kalkıyorsun,bu bir anne için ne güzel bir saat di mi ama akşamları 22,30 falan en erken uyuman. esasında mızırdanmıyorsun ama düzeni seven annan bu satta yatman konusunda kuruntusunu yaptı yine.
sadece süt'sün. doktor gelişim iyi anne sütüne devam dedi.
zaten şu ek gıdaya geçişten nefret ediyorum mümkün olsa direkt 2 yaşında katı gıda versem sana..
yok ez pürele gıcık ediyor beni.
o yüzdan 6 ay rahatım diye düşünüyorum.
valla 2 cocuk ben rahatım ya. valla kimseyi korkutmucam,iyiyiz biz böyle,evet evde bir hareket var ama bu hareket Ege'den kaynaklı oluyor çogunlukla. yani bebek sorun olmuyor (şimdilik,hele bir hareketlenme başlasın o zaman bi daha konusurum)
iyiyiz beh. geçti gitti bak 5 ay..

Hiç yorum yok: