21 Şubat 2012 Salı

6 ay

böyle zor şartlarda.
hacıyatmaz bir bebek kendisi
off çok ideal bir beyaz koltuk fotografı. kopyala yapıştır yap mübarek
ama tabi ki saniyeler içinde pozisyon değişir,hızına yetişemezsin..
bu ay neler yaptın anlatayım mı?
sabah uykumuz 7 gibi bitiyor,sabah neşesi lafı senden çıkmış,yatakta kendi kendine bir muhebbetki sorma,seni kameradan gizli gizli izliyorum. sonra bir cortlama,bezi kirletme,sonra bir mızırdanma ile bez değişimini haber verme. odaya girince hemen gözlerde bir ışıltı. alt değiştirme yerini çok seviyorsun,bir muhabbet ben daha bir gözümü zor açmışken.
sonra beraber takılıyoruz biraz zaten yarım saat sonra da şap damlıyor abimiz tepemize. onu görünce bir zıplama sevinç. Ege senin karnına sokuyor kafanı,sen onun saçlarını yeme pahasına ellerinle şap şap vurarak seviyorsun abini.
sabahları abin servise binene kadar evde bir koşturmaca var. sen garibim o sırada emziğinle oynayarak ya da babanın yanında perdelerin boncukları ile konuşarak zaman geçiriyorsun.arada baban uyanıp seni mıncıklıyor sen onun mutluluğu ile oyalanıyorsun. abin gittikten sonra bizbize kaldık,diyecekken senin uykun geliyor bu seferde. maalesef  Tracy falan hakgetire (demek ki 2 cocukla tracy olmuyormuş) memede uyuyorsun,onu prop belledin ama tam dalmadan yatırsam da seni hemen 'uyku arkadaşı'na sarılsan mızırdanmıyorsun allahtan.
saatle,dakik büyüyen ege bebek,sende gecerli dağil.çünkü annenin saate bakacak aklı kalmıyor. kaç saat uyudun hesaplayamıyorum. ama bazen 1 bazen daha fazla uyuyorsun.gün içinde biraz koşturmaca geçiyor.ne zaman nerde uyudugun pek belli olmuyor
gerçeği söylemek gerekirse dualarım kabul oldu. uysal,güleç bir bebeksin sen.sadece uykun geldiğinde senden beklenmeyen bir tiz sesle ağlıyorsun.su en son hastalıgın dısında benı bezdirici bir huysuzluğun olmadı çok şükür (maşallah)
zaten huysuzlanmaya başladığında Ege'yi cağırıyorum.onu takip etmek,izlemek en çok hoşuna giden. bir de ege'nin seni sevmesi çok hoşuna gidiyor.
emziğinle çok güzel oynuyorsun.
9 şubatta yeni bir hareket öğrendin. 'beni sev' diyince kucağında oldugun kişinin omzuna 'pıt pıt' vuruyorsun.
bir de su son günlerde öksürme taklidi yapıyorsun
yatakta babanla aramızdayken seni döndürüyorum babana doğru hemen bana doğru dönüp benim yanağımı okşuyorsun.
'sev' kelimesi senin için pat pat vurmak demek. ilk önce uyku arkadasını sevmeyi öğrendin. ona vura vura uyuyorsun. simdi yanına kim oturursa bacagına kolun tempo tutuyorsun.
akşam uykuları 20.30 -21 arası oluyor. Ege senden evvel uyuyor. sen o sırada babanla takılıyorsun. sonra sen emerken uyuyorsun ve cuup yatak. sanırım 00.30 gibi ilk uyanış. sonra 3'e dogru sonra 6 gibi uyanıyorsun. 6 ile 7 arası biraz hareketli geçiyor uyanmaya calısıyorsun ama ben izin vermiyorum. biraz yatakta zaman geçiriyorsun ve 7'de günümüz başlıyor.
daha aklıma gelmeyen neler var da..

Hiç yorum yok: