28 Şubat 2012 Salı

ek gıda mı offf!

onceden de söylemiştim ya.ikinci cocuktan korkmuyorum ; su altı ay sadece anne sütü olduğu için basit ..
sonrası zor.
gözümde mi büyütüyorum bilmem.
söyle bir geçmişe baktım. ege için 6 ay'ı beklememişim,halbuki bu konuda çok katıydım diye hatırlıyorum.
bir de bahsetmişim ki Ege masada gördüğü herşeye atlıyor yemek için diye.
şimdi biz doktorumuzun sözünü tuttuk ilk 6 ay su dahil hiçbişey vermedik.
ve gördük günümüzü..
şimdi yok meyve suyuydu,yoğurttu diye başlayalım dedim,geri tepti.
hastalıktan çıkmasını bekledim. o dönemde verilen ek gıdalar nefret duygusu yaparmış bebekte.
tamam bekledim sabırla.
bugünlerde sabırla deniyorum
deniyorum deniyorum..
yok kaşığı gördüğü anda dil dışarda püft diye püskürtüyor. şuncacık şey nerden biliyor anlamadım.
ittiriyorum numaralar ne hallere giriyorum ağza giren geri çıkıyor.
emre "ne zorluyorsun yediği 2 kaşık meyve ile mi kilo alcakmış bu cocuk" diyor.
düşününce doğru gibi.
dişi çok feci kaşınıyor.anca kemirsin eline geçeni.
ona hergün yoğurt yapıyorum. Deniz'e adak Ege yudak. o reçelleyip reçelleyip yiyiyor yoğurdu.
napcam bilemiyorum. of ya çok gıcık

Hiç yorum yok: