11 Nisan 2012 Çarşamba

bıkkın,yorgun..

yorgunum,uyuyamıyorum..
uykusuz,uyku haline yakın ama tam rüyada değil,böyle halüsinasyon hali ..
uzun geceler.
oh şükür bugün de sabah oldular..
bebeler hasta olmasın.
onlar olmasın,ben onların yerine olayım.
elimi onların boğazına yavaşça sokayım,o tıkanan yeri şöyle bir güzel açayım,salya sümük ne gelirse umrumda değil,orası ferahlasın,ben rahatlayayım.nefes alsın,doya doya içine çeksin havayı,tek isteğim.
ege öksürmesin diye koltukta oturarak uyuttuğumu bilirim.
dün gecede attım iki battaniye üstüste,eğreti, yattım yuvarlandım yerlerde,sırf anında müdahale,geç kalırım allah korusun diye..
Deniz olan öksürüyor,öksürmekten içi çıkıyor,bakıyor bişey geliyor,kusuyor.
anne olan bildin sen benim halimi di mi..canlandı gözünde,aynısı size de olmuştu hani..
olmasın ya,yeter artık ya,bakamıyorum mu,napıyorum bu çocuklara ben.
yaz gelsin.hava limon gibi olsun. üşütmesin,ilaç almasın,gezsin dolaşsın,üstünde bir atlet,altında bez olsun,korkmasın,zıplasın,çocuk olsun,doya doya..

Hiç yorum yok: