14 Nisan 2012 Cumartesi

fast food..

ah Deniz ahh. ağzına yemekten başka herşeyi sokan Deniz.
hani ek gıdaya geçiş lafta var da eylemde yoktu ya.
elimde kaşığı görür görmez sallanan el-kol ve kafa arasında bi şekilde içeri bişeyler atmaya çalışıyordum. elimde ezip resmen içeri ittiriyor,öğürmeden yesin diye gözünün içine bakıyordum.nerde hani ilk hurmayı tattığı için çok yiyen çocuk olcaktı hani?
ona özel yaptıklarım yenmeden çöpe gittiği için,artık kendi yediklerimizden vermeye başlamıştım. bu da 2. çocuk farkı oluyor. maalesef o ilk özen olmuyor.
hani benim süper hüper yedirgeç bir arkadaşım var ya. elinden yememiş çocuk yoktur. gerekirse 'cemile' oynar göbek atar,yedirir.
yetmezmiş gibi bizi de besler.Anaç insan Seçil'im.
geçenlerde bizdeydi.baktı ben kan ter içinde hareketli bebeğin boş anına gelip bişeyler uğraşıyorum. 'ver bakayım bir de ben deneyeyim' dedi.
önce şarkı türkü,sonra eline şurup kaşığı verdi. ağzına götürmek için açılan boşluktan sokuverdi çorbayı. 'sen inatsın ama ben  kazanırım'.
sonra söyle mi böylemi derken ellerini tuttu.a aaa. ellerinin özgürlüğü kısıtlanınca bir yedi bir yedi anlatamam.meğer sorun özgürce uçan ellermiş. belki de yemek yiyiyorum diye sevinçle çırpınan ellerdi o ben bilemedim.
biz yedirdikçe yedirdik,sonra da korktuk. hani oh ne güzel yedirdim dersin de ardından kusar,herşey boşa gider ya.
gözünün içine baktık,durum güzel .yani bu muymuş sorun.
ay Deniz ayy..

Hiç yorum yok: