7 Mayıs 2012 Pazartesi

seri üretim

şöyle tipitop gibi gezsinler istedik.
daha doğrusu biri istedi,diğeri o ne derse aynısından.
-Şirinler istiyorum
-Ben dee



bu böyle olmayacak.
piyasaya atılıcam ben.
pasaja üye olabilirim.
bir kimler neler yapıyor da ben mi yapamıycam. bu konuyu bir düşüneyim.

bu yeni takıntımız. seyredip de hayran olmayan duymadım. tshirt renkleri aynı,ışıktan öyle çıkmış. özellikle kahramanımıza uyumlu renkte tshirtler alıyoruz yeni moda bu :)
soldaki Ege'nin. hatta ben onu fotograflamayı unutmusum yeni çektim. 2-3 kez yıkandı bile.
tersine çevirip,30derecede yıkanabilir.ilk üretim bile hala  aynı,giyilebiliyor bu sayede.


bunu Deniz'e yapmıştım. korsan partisi için.
ama emre çok korkunç deyince hiç içime sinmedi.
naparım bilmem,sevimli hale de gelmez şimdi.öylece duruyor.

Hiç yorum yok: