14 Mayıs 2012 Pazartesi

korsan partisi nasıl yapılır?

eğer ki erkek çocuğunuz varsa,doğumgünü de yaklaşıyorsa,şöyle bir gaflette bulunmayın;
-doğumgününden ne olmak istersin?
-KORSAAAN!
ben ne bileyim girdim bir işe.
sordum google'a temalı doğumgününde en uğraştırıcı korsan'mış meğerse.
neler neler var yarabbim.
bu fotografta gördüklerinizin çoğu el emeği göz nuru.
başlayalım anlatmaya;
1-Göz bandı nam-ı diger tek göz : artmış deri parçası buldum,bir tane şablon yapıp 20 çocuk için kestim,makasla lastik için delik açtım,siyah lastik geçirdim
2-Korsan şapkası : Armağan oyuncak 9,90tl. (Araştırdım da,istediğin herşeyi internette bulabilmene karşın,birebir mağazalardan almak daha uygun fiyata geliyor
3-Hazine sandığı ve hazineler : ahşap sandık çok eski,marmaristen takı kutusu olarak almışız,hazineler ise Bayramyerinden. sıra boncuk ve kınalarda kullanılan pul şeklinde altınlar
4- Afiş : Doğumgünü öncesi kıyafetlerimizi giyip Adalet parkı'na gittik. bir orada Korsan parkı var çünkü. gemi üzerinde fotografını çektim. photocollage programında yazılarını ve düzenlemesini yaptım
5-İskelet kafalı cadı şapka : Armağan oyuncak 2,90tl bunların perili,simli bir sürü modeli var
6-Bandana : alışverişe çıkmadan evvel bandana bulacağım konusunda hiç ümidim yoktu,ama daha ilk durakta,bir pasajın izbe bir dükkanında karşıma çıktı,sıkı pazarlık sonucu 20 adet çeşitli desenlerde saç bandımız oldu.çok güzelleri var kendime bile ayırdım. benim gibi şanslı değilseniz şu siteden şablonlar alıp kendiniz yapabilirsiniz
7- Korsan partisi bardak-tabak-masa örtüsü : partiistanbul .ben siparişimi verdikten sonra siteye altın para eklemişler.
8- AHOY banner : şurdan şablonu indirdim çıktısını alıp kartonun üzerine yapıştırdım. misina ile bağladım
9- Bayraklar : şuradan
10- Teleskopik dürbün : bunu da tüm oyuncakçılarda aradım yok. çin malı dandik bişey ya iyi mağazalar satmıyor. tesadüf o dediğim izbe yerden buldum. böyle rengarenk bişeydi. siyah plastik boya ile boyadım üzerine kuru kafa yapıştırdım
11- Kanca : Armağan oyuncak 2,5tl
12- Kuru kafa bayraklar : o da burdan. çıktısını alıp çin lokantası çubuklarına yapıştırdım
13-Papağanlı pipet,bayraklı kürdanlar : burdan
14- Yüzük -  küpe: Bayramyerindeki bir pasajda, modası geçti diye kaldırdıkları bir kolinin içinden bulduk. hani metalciler için satıyorlarmış. uğraştılar,kestiler,küçülttüler,bantladılar. 2tl'ye sattılar. küpe Euromoda
15-Kılıç : Armağan oyuncak 5,50tl. rengarenk,ışıklı,salladıkça ses çıkartan bişeydi. ben plastik boyası ile siyaha boyadım.
16- Hazine haritası :şurada davetiye için kullanılan şablonu photocolllage'de biraz değiştirdim. bize uygun harita haline getirdim. çıktısını alıp kenalarını yaktım,kırmızı kurdela ile bağladım. herhalde en çok bu çocukların hoşuna gitti. yazı karakteri olarak şu kullanılabilir

ee bak o kadar anlattım,hazıra kondun daha ne. ben bunları bulmak için ne kadar araştırmıştım. hadi güle güle kullan

1 yorum:

kaya dedi ki...

HAAAAAAAAAAAAARİKASINIZ!!! :)

Bende araştırıyorum, hatta sizi bulmakta bir araştırma sonucu ;) yabana atmayalım :)

sevgiler...