30 Nisan 2013 Salı

dalgalanıp da durula..

kaç yıl geçti..
evet cok boşladım.
maalesef söyle bir diyalog gececek oglusumla;
-anne niye benim büyüyüşümü de abim gibi yazmadın
oğlum çocuum nasıl bir telastır ki gecti gitti.
bak 20 aylık oldun.
koşa koşa gidiyorsun. ha düştü düşecek bir yalpalama ile çok tatlısın.

 insan ister istemez karşılaştırıyor önceki ile.
sen daha az konuşuyorsun. ya da şu daha doğru sen kendi dilini çok konuşuyorsun. ama biz onu anlamıyoruz kii... karşına birini aldın mı bıdı bıdı mini piti bişeyler anlatıyorsun. ve demek istedigin her ne ise biz anlayana kadar aynı tonlama ve vurgu ile o kendi kelimelerini söylüyorsun.
çok akıllısın,çok akıllısıııın. istediğini bağırarak,ağlayarak elde ediyorsun. çoğu zaman abin pes ediyor ve sana elindeki oyuncağı veriyor.
sanırım başını beceren bir çocuk olacaksın.
karnın mı acıktı acıyorsun çekmeceyi buluyorsun agzına göre bişeyleri..
bir su isteyişin var uss ss ss kelime tam değil ama kim görse seni ne demek istediğini anlıyor.
bu aralar çok iştahsızsın. beni çok üzüyorsun.hala arada anne sütü alıyorsun ama bu aralar onu bırakmayı düşünüyorum.sanırım ona güvenip yemiyorsun.
abini çok seviyorsun. o ağlasa koşa koşa gelip öpüyorsun. geçen ege'ye arkadaşları sarılıyordu. sen ona kötü birseyler yapıyorlar sandın ve başladın ağlamaya..
çok tatlısın,çok güleçsin. ama arada terelellin geliyor. sana DALGALI DENİZ diyorum. ne zaman dalgalanacağın belli olmuyor. şu aralar Teribble Two olabilirsin ona bağlıyorum.
bana çok bağlısın ama nedense kapıdan her çıkanla gitmek istiyorsun. seni bıraktılar mı arkalarında bağıra bağıra ağlıyorsun.
parkları çok seviyorsun. araba ile geçtikmi yanından oraya gitmek istediğini belirtiyorsun.salıncak favorin. ama aslında ege ve arkadaşları nerede ise sen orada mutlusun. yani çoğu zaman hiç oyuncak olmadan sırf onların ortalarında oturarak da zaman geçirebiliryorsun.
senin arkadaşların daha çok abinin arkadaşları zaten. hele ki Ender gelsin. zaten ilk söylediğin kelimelerden ENDEHH.. onun hemen önüne geçip anlatıyorsun bişeyler.
ilk kelimen Baba'ydı ve sen bunu soyleyip aylarca bir daha tekrarlamadın. bu aralar yeniden gündemde hem de o kadar güzel bir vurgu ile söylüyorsun ki baban eve gelince. sanki yıllardır hasretsiniz :)
yolda yürürken bei durdurup seviyorlar seni. bir nazarlık tak diye uyarıyorlar. ama en çok nazar benden sana değiyor bence. daha dün saçlarının uzamış haliyle ne güzelsin diye düşündüm ki.. ardından sen yerlerdesin.
napalım düşe kalka büyüyorsunuz.


1 yorum:

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba,

Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

https://mommyslifetime.blogspot.com/