17 Ocak 2014 Cuma

Kadro sayar dururum artık

Bi bakıma 'memurus' oldum artık. taşeron olmak biraz eğreti (sözde) ama ben buranın personeli gibi hissediyorum kendimi. sagolsunlar onlar da farklı davranmıyorlar.
ama tabi kadroya geçsem bir oh çekicem o ayrı.
Emr gazetede bulmuş bu haberi hemen yollamış bana.
dalga geçiyoruz. şimdi güleryuz bol bende, iş hallolana kadar.. ama benim çirkef yüzümü göstermeyin bak dava açsam kazanırmışım :)
Alla'hım tamam iş diye koşmadım bebeklerden beri. ama yine hep ara ara kapıları tırtıkladım.
Geçen gün hem adaşım hem meslektaşım geldi beni ziyarete. o da bir yollar arıyor benim gibi buralara gelmek için. beni duyunca gaza geldi hemen ziyaretle işi yakından duyayım istedi heralde.
çok da tatlı eyfel kulesi şeklinde mektup açacağı getirmiş. artık maalesef bu devirde kalmayan mektuplarımı açarım (benim gibi yazmayı seven biri için bu sanallaşma gerçekten çok kötü)neyse ben ona bebekler büyürken yaptığım part time işleri anlattım. şaşırdı kaldı kız. a ben gerçekten amma koşturmuşum hiç boş durmamışım.
2 bahçıvanlık kursu,3 tıbbi ve aromatik bitkiler kursu.
 bunlar sayesinde Halk eğitim,TKDK ve Pausem'le tanıştım.
Özel işler de yaptım arada. Park bahçelerle bağımı hiç koparmadım. Yeşil Ege'deyken o zaman pek farkında olmadığım çok iyi bir çevre yapmışım (burada müteahhitleri görüp selamlaştıkça anlıyorum) ayrıca orada belediyenin sulama sistemi ihalelerini almıştık.
ya diyeceğim bunlar bana hep artı olmuş.
şimdi noldu peki buraya başladım ya iş yağıyor
*TKDK'dan arıyorlar çiftçilere hibe desteği için proje hazırlamada danışmanlık yapmamı istiyorlar (piyasada çalışan çok var ama sektörden kişilerle proje hazırlanması büyük avantaj oluyor tabi)
*Cahide Fenli arıyor. süs bitkileri serası için destek alınacakmış. fizibilite çalışır mısın
*İş olduktan sonra da serada danışmanlık yapacak ziraat mezunu biri lazım...
*Halk eğitime TETRAPAK işi gelmiş. elinde bir sunum ve bilgisayar,halka bunun daha sağlıklı olduğunu anlatacaksın. gıda ya da ziraat mezunu tercih sebebi..
*Tolga bey Akhan da uyguladığı bir proje için kontrolor arıyor..
arıyor da arıyor.
ben işe başladım ya gelir işler.
yok teşekkürler kalsın. ben bu kısımda bir ilerleyeyim sonra görüşelim :)

Hiç yorum yok: