28 Eylül 2015 Pazartesi

E heralde 2 çocuğum var

 Bir çocugumun ne müthiş bir ilk okul günü olduğunu söyleyip, diğerini pas geçmek ayıp olurdu sanırım

Deniz'in okula alışması daha güç diye,aileyi gruplara böldüm. Geçen sene kapı kapı dolaşıp Emre ile çocuklarımızı okula götürmüştük.
Bu sene buna pek imkan yoktu.
Ben zor olanı aldım: Deniz..
Annem ve babama da Ege'yi verdim.
2. sınıf olan Ege,sınıfına teslim edilip bir ihtiyacı var mı diye kontrol edilmesi yeterliydi.

Yine de bir sürü tören olmuş,tanışmalar,beklemeler. Annem ile babam baya vakit geçirmişler.


Ben Deniz'in yanından azat oldugumda ,Ege derse yeni girmişti. Hafifçe kapıyı çalıp çocukları görüp,öğretmenimize başarılar diledim.
Ege bugün için arkadaşlarına hoşgeldiniz hediyesi dagıttı (küçük şekilli silgiler). Hemen bana onun raporunu verdi.Öptüm ayrıldım yanlarından.Hepimiz için güzel bir okul yılı olur inşallah

Hiç yorum yok: