28 Eylül 2015 Pazartesi

okul sorunsalı çözdük

Şu akıllı Deniz var ya..
Evet onlar benden daha akıllı,beni parmaklarında oynatıyorlar.
Geçen sene allem edip kendini okuldan aldırttı.
Bu sene çok çalıştık; 'mum üfleyince,büyünce,abi olunca,Ege okula gidince..' okula gideceksin tamam mı?

Fahri Akçakoca'ya yarım gün gidecek. sabah 8-öğleyin 12:30


Bütün sene beyin yıkamalar boşa çıkacak gibiydi.Sabah çok ağladı. Yatağı ile komidinin arasına oturup hıçkıra hıçkıra ağladı. (keşke o anı da fotograflasaydım).
Gözyaşları nasıl akıyor,onu tshirtü ile silicem diye uğraşıyor. Hem ağlarım hem giderim modunda. Biliyor çünkü söz verdi bir kere.


Hem Tuğra'da var sınıfında..
Sınıfta ağlamaya devam. Önce sınıftan çıkarmadı,sonra 'dışarıdaki sanyalyeden ayrılma' dedi.
Tuğra geç geldi. O zaman kadar hüzünlü hüzünlü oyun oynadı (oynayamadı)
Yukarıdaki fotografta ağlarken 'gülümse Deniz' dedim ya. Eğreti bir gülüş :(


Vee Tuğraa geldii..
Bitti..İnanmazsınız ama bitti. 
Buymuş yani,sınırı,dönüm noktası.
Ben sandalyede oturmaya devam ederken geldi ve 'sen artık git' dedi. Ben nasıl mutlu ve için huzurlu ayrıldım oradan bilemezsiniz.


Bu öğle yemeğine giderken (gizli çekim) pek mutlu değil mi? yoksa kuralları algılamaya mı çalışıyor çözemedim


 Vee okul çıkışıı :)


Bu da videomuz.

Büyük dedemin mirası bu güzel okulda torununun torunu da okuyor,Ne büyük şükür :)



Hiç yorum yok: