9 Ekim 2015 Cuma

ilk keskin duygular

Bu çocuk çok üzgün..kalbi kırık uyudu bu gece. Onunla dertleştik ve yanımda uyumasına izin verdim. 'Düşündükçe üzülüyorum annecim' diyordu.
Dün sabah neşe içinde okula gitti. Bugün sınıf başkanı seçimi var dedi. Sen aday olucak mısın? dedim. Daha aday ne demek bilmiyor. Olurum tabi çok basit sınıf başkanı olmak dedi. İstekliydi. Tahmin etmiyordum istekli olacağını.Şaşırdım. Hırslı bir çocuk olduğunu biliyorum. Bazı konularda kaybedeceğini tahmin edip oyunlara katılmaz bile,öyle bir düşüncesi vardır.
Akşamüstü okuldan geldi.Hiç aklıma gelmemiş sormak. Yüzmeye gittik,oradan arkadaşlarla buluşup tesislerde oturduk,yedik içtik oynadık. Geç saat eve geldik. Tam eve girmek üzereyiz. 'Bugün sınıf başkanı Zafer Batu seçildi' dedi.
Ben çok üzgünüm. Oylama yapıldı.Zafer Batu'nun 4 oy benim 1 oyum çıktı dedi. Diğer adayların da 1 oyu çıkmış zaten.Kendilerine oy verebiliyorlarmış. Yani sadece kendi oyu var. Yanında Nazım Efe'de Zafer Batu'yu yazmış. Yazarken görmüş.Geçen sene de Zafer Batu'ymuş sınıf başkanı. Çok saçma neden hep onu seçiyorlar. Bir umudu varmış,seçileceğini tahmin etmiş.Başarısızlık çok üzmüş onu.
Okulda içime ağladım dedi
Sonra yüzmede ağlayayım demiş,nasılsa suda ıslak kimse farketmez diye.
Okulda üzgünmüş,tam unutmuş,yüzmede de Zafer Batu'yu görünce tekrar aklına gelmiş acısı. Bugün Zafer Batu ile konuşmak istemedim dedi. O benimle konuştu,ben konuşmadım.
Yüzmeden sonra arkadaşları ile oynarken unutmuş. Sonra eve gelirken yine hatırlamış.
Bana anlatırken gözleri doldu. İlk defa Ege ile gerçek anlamda dertleştik. Anlattı anlattı. Duygularını anlatmasına izin verdim . Kıskandın mı dedim. Korkarak 'evet ' dedi. Biliyor musun ben de bazen kıskanıyorum bazı kişileri dedim.bu çok doğal.
Şimdi uyumak istiyorum. bana başkanlığı hatırlatacak şeyler söyleme dedi.
hüzünlü hüzünlü uyudu.
Bugünü buraya not ediyorum. Ege'nin ilk gerçek duyguları..
9 Ekim 2015 Cuma

1 yorum:

ayse dedi ki...

YERİMKİİİ:)