26 Şubat 2016 Cuma

Durum raporu

Evdeki durumlar;
Ege dün okul gezisine gitti. akşam vücudu kırık,sızlanarak geldi. sonra ateşi çıktı.ilaçlı,çıplak tedirgin bir geceydi işte.
Sabah Deniz'i zar zor okula gönderdim. Çünkü Ege evde kalınca,o da okula gitmek istemedi. neyse yolladık onu bir şekilde.Ege azıcık bir kahvaltıdan sonra tekrar uyudu. Deniz okuldan gelince evin hareketi de geri geldi.bir koşturmaca,oyuncak kavgası,bunu yemem mızırdanması..
ha bu arada benim işlerim var tabi.
2 sınava çalısıyorum. nedense konular tahminimden zor. testleri bir türlü çözemiyorum. Yarın ingilizce quizim var çalışmam lazım. Aynı zamanda üniversitedeki bölüm başkanımın bana verdiği projeyi tamamlamalıyım.



Hoca telefon açtı,korkumdan cevap vermedim. daha bitmedi proje :(
çocuklar tepemde zıplıyor mu.
susuuuun diye bir bağırmışım.
yatağa yattılar.
uyudular mı?
yoo.
durum bu..
yalancı baharı yaşıyoruz. hava süper sıcacık. al çocukları dışarı gez havası..
ama ben evdeyim. bilgisayar başında,proje çizerken bir taraftan aklım ingilizcede bir taraftan ales'te .. vee
olmuyor ya olmuyor.
haa Emre mi nerede?
Amsterdam'da.. 5 arkadaş eğlenmeye gittiler.
püff ben de istiyorum ya

Hiç yorum yok: