22 Şubat 2016 Pazartesi

Ege için yeni başlangıçlar

Ege'cik
Haziran 2013'de yüzme kursu ile başladı (5yaşında) 
Ağustos ayında yüzme klubüne başladı.o gün bugündür yazları bir kaç ay verilen tatiller dışında kar kış,soğuk sıcak demeden yüzmeye gidiyor.önceleri haftada 2 gün giderken,sonraki sene 3,bu sene de haftada 4 antreman gider oldu.iyi hoş ben bir programa bağladım götürüyorum da çocuk da isteksizlik başladı.son bir kaç haftadır soğukların da artması ile (havuz suyu çok soğuk diye hep söyleniyordu) resmen sürükleyerek götürüyordum.itiş kakış girdiği soyunma odasında pürneşe çıkıyor.dışarıdan izlediğim kadarı ile de gayet öğretmenini severek ve cok mutlu orada vakit geçiriyor.neyse bir süredir inatlaşıyordum.geçen hafta dayanamadım artık öğretmeni ile konuştum.'kursu bırakıcaz' dedim.ege isteksiz diyorum,yoo derste hiç öyle değil diyor (bu cocugun nazı bana zaten) 'bence bırakmayın ama derslere de tam gelin.gelmediği zaman vücut yavaşlar ve bu da arkadaşlarından geri kalmasına sebep olur.bu da isteksizlik yapar'


İyi de ege'nin en büyük derdi üşümek.son zamanlarda da 30-40 tur yapıyorlarmıs.cok yoruluyormuş.

Tamam 2 hafta daha idare ettim.yine annelik duygularım,vicdanım,'ağlayan ahtapotu' kursa götürmek gibi ikilemlerle,bu sefer kararlı dilekçe yazıcam.önce hocaya haber verdim.

- bırakmayın diyeceğim ama karar vermişsiniz,siz bilirsiniz.ama ege gibi yetenekli bir çocuk bırakmamalı.
- hocam ben de istemiyorum ama cok isteksiz
- belki havalar ısınınca geri gelmek ister
- o zaman çok geri kalmış olmaz mı
- Ege'nin kısa sürede açığı kapatacağına eminim


Tam içim buruk kağıdı imzaladım,beni gören başka bir veli geldi yanıma 
-siz ege'nin annesi misiniz? Ben ege'yi izliyorum hep cok iyi yüzüyor.neden bu kadar emek verip yarıda bırakıyorsunuz.yetenekli çocuk..

Yetenekli ve isteksiz desek :(

Ege'ye dedim başka bir spor seçeceksin o zaman hemen tenis diye atladı.
Bugün deneme yapması için tenise gitti.çantasındaki yedek atlet ve kıyafeti neden götürdüğünü merak etti.'terlersin diye' dedim. ' Oh bee artık üşümeyeceğim,terliycem' dedi.

Ne yapacağımı bilemiyorum.ailenin istikrarı mı,çocugun kararı mı? 

Havalar bir ısınsın yine düşünürüz...

Hiç yorum yok: